J'aime l'ESC


 

Dzień dobry ! Oj, vilken underbar kväll jag hade igår!!! Det fanns bra låter, oh la la Serbien...så konstigt! Min syster såg den franska sångaren i en nattklub och känner sina låter. Pas moi eftersom jag går alldrig till nattklubar. Däremot dansade jag en hel del hemma, om man säger så. Hoppas att kvällen var också trevligt för er :-)

                                                               

                                                       Jeden, dwa i trzy...Jeden, dwa i trzy...

Nu ska jag jogga och sen skriver lite med...ett glas champagne kanske (????? är en farlig tjej), co sadzicie o tym ? Hoppas att du och din syster har en underbar söndag! Milego niedziela !

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0