Livet är orättvist !!!


 

Det finns en speciell dag för mammor, pappor, kvinnor....någon har glömte oss, män som är ogifta (singel). Jag är så trist, att någon har aldrig en tanke för mig. Fan vad livet är orättvist! Ja, så orättvist! Snyft, snyft...Kvinnor ser på mig (och inte flörta med mig, oh la la Casia du är helt ;-) tokig)    när jag joggar ute, de har en T-shirt med mitt ansiktet och vissa personer vill gärna träffa mig och prata med moi...Stop. Livet är så svårt !!! Stackars mig (lilla groda) !

Jag på semester i Algarve
                                                           Moi, på semester i Algarve !

Har jag ett sött leende på bilden ? Jag ville få en roll i serien : Baywatch. Men Pamela A. (känner du henne?) var inte där. Seriöst, glöm aldrig att erbjuda ett fint leende till andra människor! Särskilt till de som ser ledsen ut...Bonne nuit!


* Jag vet att svenskorna är som rovdjur...Ni hoppar på era byte/rov (män). Inte fransyskorna! De Är kloka kvinnor, de :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0