A sign of Destiny ?


 

Dobry wieczór ! Herregud, jag tror att jag är kär  :-)  Det fanns denna kvinna som gick på gatan. Hon hade en fin grön T-shirt med mitt ansiktet (läs grodas ansiktet med ett sött leende ;-) som vanligt) tryckt om. Jag vet att hon var kär i mig också eftersom det fanns ett kärleksbudskap för mig om hennes T-shirt  :  Pretty Frog.

                                                                   
                                                                 I'm a great celebrity


Någonstans finns det en snygg kvinna som har mitt ansikte på hennes hjärta. Det är sååå sött, eller hur? La vie est belle :-)  This is a sign of destiny, eller hur ? Co sadzicie o tym ? Okej okej, it's just a coincidence. Om någon vill ha samma T-shirt, så säg till mig !
                                                              
Den grodan blir en stor världsstjärna, verkligen ;-)  Sov gott och dröm söt ! Dobranoc !




Kommentarer
Postat av: Casia

Klart att det är ödet, vad annars? Hehe... Nu får du hitta en t-shirt med den här kvinnans ansikte på och promenera runt på gatan tills ni hittar varandra ;-) Natti, Froggie!

2010-05-26 @ 18:40:10
Postat av: FredVisgot

Åh vilken fantastisk idé du har! A princess? ;-) Nej, det finns inga prinsessor i Frankrike. Casia, jestes taki zabawny (haha)!!! Hoppas att allt är bra med dig och ditt jobb för mediabolaget :-) Dobranoc i slodkich snow!

2010-05-26 @ 21:20:10
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Prinsessor finns överallt, Froggie. Liksom grodor ;-)

Jag är klar med jobbet för mediabolaget, ska andas lite innan jag tar på mig ett nytt...och jobba på flyget lite, of course. Enjoy dagen!

2010-05-27 @ 09:07:10
Postat av: FredVisgot

Du är en modig person, a winner. Njut av din fritid så!

Du är helt rätt, grodor finns överallt ;-) Men prinsessorna Är rädda för Frankrike, snyft, snyft. Milego dnia!

2010-05-27 @ 14:03:02
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0