Vilken hemsk mardröm !


 
Bonjour ! Dzień dobry :-)

Förra natten hade jag en mardröm. Alla kvinnor ville dansa med mig under det att jag var så trött, var törstig och hade ont i fötterna. Kvinnor är helt galna. En del ville att jag skulle sjunga på samma gång. Men jag sa till dem att det var omöjligt : "Man kan inte göra båda sakerna samtidigt." Kvinnor är så envisa. "Dansa ! Sjung !" sa de. Och så en ängel kom för att rädda mig. Det är vad jag trodde. Inte alls ! Änglarna ville också dansa och sjunga med mig (de hatar mig nu). Ja, jag dansade i  himlen...Och luften brann under mina fötter...Strange ! Hoppas att ni hade en fin dröm, du.

Jag tänker att världen och paradiset blir helt galna...i min dröm.


                                                          Här är en pratsam tulpan


Bonne journée ! Milego dniaDo zobaczenia

 



Kommentarer
Postat av: Casia

Men Froggie, it is the dancing and the singing that keep us sane ;-)

2010-05-03 @ 16:20:14
Postat av: FredVisgot

Ja, men ni (kvinnor) förstår inte att jag behöver vila då och då. Jag är bara en människa och inte en robot :-)

2010-05-03 @ 20:13:36
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0