Huvudet i stjärnorna


 

Czesc, jak sie masz ? Här är min första bild på stjärnor som jag tog igår kväll. Min drömängel kom inte hit. Det spelar igen roll eftersom min trogna hund var med mig.  I den mörka natten är den skrämmande eftersom man ser bara sina vackra vita tänder.

Jag ville fotografera en (flyg)plan, men piloten höll inte med. Jag förstår inte honom :-(  I thnk it was a good idea, anyway.

Tyvärr är det omöjligt att se den verkliga skönheten till natthimlen genom min bild. Men vi lär sig genom våra egna misslyckanden. In life we should always persevere in all that we do, because there is something positive in everything...Detta är min livsfilosofi.

Nu ska jag springa och njuta av denna vackra morgon. Do zobaczenia !

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0