Marzenia


 

För att förverkliga våra drömmar :

att ha viljan och tro på det man gör ;
att ha en talang och om man bara har lite talang så det finns ingen hemlighet : att jobba, jobba, jobba, osv.
att ha chans i livet men vi skapar vår egen chans oss själv. I Frankrike säger vi : "Aide-toi et le ciel d'aidera" Before appealing to God, we must make the efforts necessary to get what we want
meet the right people at the right time ;
take each opportunity when it comes ;
always think positive ;
att övervinna misslyckanden utan att ge upp...

Men jag tänker att det finns vissa drömmar som aldrig måste bli verkliga.


                                                                     
                               Men jag fick damm i ögat och det blev då ett svullet öga...
                                                   ...jag ser ut som en groda nu
  ;-)

Hoppas du har en finfin tisdag !
Posiada cudowny wtorek i nie zapomnij o usmiech na cale zycie ! :-)




Kommentarer
Postat av: Casia

Vilken söt groda, trots ögat ;-) Kloka och läsvärda ord, Froggie. Jag tror att det viktigaste är viljan. Resten är a piece of lifes great cookie, hehe. Ha en fin kväll!

2010-05-25 @ 17:35:58
Postat av: FredVisgot

Jag instämmer helt i vad du har skrivit...Mon Dieu, vilken söt groda (hahaha)! oh, oui :-D Folk brukar säga "(Only) the sky is the limit!" Nie zgadzam sie :-) The sky isn't the limit. The will is the only limit! Man alltid får vad man vill, bara om man "kämpar" för. Vilja och mod. Hoppas du får en skön kväll :-)

2010-05-25 @ 20:19:21
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0