Bye, bye Söndag !


 

Dobry wieczór ! Jag ler alltid när solen skiner på den blå himlen. Tyvärr var det molnigt hela dagen men jag log också på moln eftersom jag inte vill att de blir svartsjuka på grund av mig. Som jag sa tidigare, skrev jag lite även om inspirationen inte var med mig.

 
                                                Veux-tu boire du champagne?

Det fanns ett glas champagne som låg på bordet, ensam, och sjöng med en söt röst : "Drick mig! Jag är så trist och ensam...Drick mig, drick mig!" - Stackars champagne! Tur att jag har ett stort hjärta...Och du, vad skulle du göra? Har du ett strot hjärta också?

Hoppas du har en fin kväll ! Bonne nuit - Dobranoc !



Kommentarer
Postat av: Casia

Du ser hur lätt bubblorna blir ens bästa vän :-) Hoppas att du har haft en fin dag, natti Froggie!

2010-06-01 @ 22:48:02
Postat av: FredVisgot

Det är en vän som jag föredrar att dela med andra ;-) Och det är inte lätt att prata med...bara efer 3-4 glas, haha.

2010-06-05 @ 14:31:29
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0