De si belles étoiles



"Stjärnorna är så vacker eftersom dem är tårar av en förlorad kärlek..."
"Les étoiles sont si belles parce qu'elles sont des larmes d'un amour perdu..."

                                                                                                        Moi


                         
                                                          Fidelis usque ad mortem


                                                         ***   ***   ***      ***   ***   ***


•  Casia, hoppas du mår bra idag :-) När ska du till New York ?

Ha en fin måndag ! Bonne journée !




Kommentarer
Postat av: Casia

Är det den förlorade kärleken som gråter eller är det tårarna som gråter för förlorad kärlek...? Either way, beautiful it is :-)



Tackar som frågar, Froggie! Jag är tyvärr inte helt återställd än, kurerar mig i hemmets lugna vrå. Tack för mjölktipset - min mormor brukade koka upp mjölk och slänga in honung OCH smör... Smakade heaven, jag minns det som igår! Jag drar till NY på fredag, men flyger till Stockholm dagen innan eftersom vi ska ta flyget därifrån. Så lite tid har jag på mig :-) Ha en lovely dag, Froggie little!

2010-05-10 @ 12:44:16
Postat av: FredVisgot

* När du gråter för en förlorad kärlek så dina tårar blir stjärnor. Merci, snäll(a) Casia :-) Det är intressant vad du skriver...

* Smör?! Haha, vi (Europeans) är lika och olika på samma gång. Intressant! Ah, minnen minnen!

* "Vi" - Du ska till NY med din syster och din mamma? En indiskret fråga? sorry

* Det är inte kul att vara sjuk :-( Stackars lilla Casia! Jag är med dig i tanken. Take care! Kram

2010-05-10 @ 13:58:50
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hehe, nej - mamma lämnar vi hemma. Det blir ett gäng old friends bara ;-) Och tack för tanken, Grodis. Jag känner att jag - trots att jag är tacksam för det här lugna avbrottet i mitt annars rätt så hektiska liv - snart kommer att klättra på väggarna om jag inte blir frisk! Well, c'est la vie. Ha en nice eftermiddag!

2010-05-10 @ 15:20:40
Postat av: FredVisgot

Du ska ha fantastiska minnen med dem där.

Hoppas att dagen inte är för tråkigt för dig. Ha tålamod ! Snart blir du : Super-Casia.

Glöm inte att ha positiva tankar och le åt livet :-) Ok?

2010-05-10 @ 23:03:14
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0