Mitt Kungarike för kafein och...Casias scones !



Buenas noches, ma chère petite Casia ! Jag hatar möten. Varje gång känner jag mig tillbaka från koma. "Var är jag ? Vem är jag?" brukar jag att säga till mig efter det. Bla bla bla, det är så tråkigt ! Vore det inte bättre att hålla möten utanför och träna på samma gång ? Oh la la, ma chère petite Polonaise, vet du att jag drack bara två koppar kaffe idag ? Måste jag kanske åka till akutavdelningen och få koffeintransfusion ?

                                        
                                       Mitt Kungarike för kafein och...Casia's scones !

                         
                                                              The new Casanova !

Jag har ont i rygg och hals. Aj aj, hemskt ! Jag behöver ha en bra massage, snyft snyft  :-(  Nu kollar jag King Kong med Naomi Watts. Är det en bra film ? 


                                            

Hoppas du har en trevlig kväll med din vän (na zdrowie, Casia !), ma chère petite Polonaise - Dobranoc, Anioleczek, spij dobrze !




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag såg den filmen på planet till Bali för många år sen, den var faktiskt rätt bra :-)



Bara två koppar, Froggie? How did ya survive???Hehe... Jag förstår vad du menar med möten. Boring, boring - men hey. Desto mer uppskattar man det roliga i livet, oui? Hoppas att du sov gott, Ciao!

2010-11-03 @ 09:09:53
Postat av: FredVisgot

Ja, filmen var mycket bra. Naomi Watts var söt men jag föredrar filmen med Jessica Lange. Hon är vackrare (mer sensuell och sexig) än Naomi. Det fanns också Adrien Brody (The Pianist).



Brainwashing, brainwashing...Tak, zgadzam się z ty.



Oh la la, det måste vara hemskt tråkigt pour toi. Stackars, lilla polska nalle ! Jag sov ett par timmar om det är vad du vill veta, inga drömmar tyvärr (tror jag). Och du, hoppas du sov gott ;-) Papa, Aniolek !

2010-11-03 @ 13:04:21
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: FredVisgot

Oh, jag har precis tittat debatten i parlamentet om Aftonbladet -live- (bara för att höra det svenskt språket).



Casia, pratar du svenska med en brytning från Skåne nu eller inte ? Eller pratar du svenska med en polsk brytning ? Ciao, ciao!

2010-11-03 @ 13:27:50
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Svenska med skånsk brytning? Hell will burn, hehe... Nix! Skånskan är inte my coup of tea, direkt. Jag pratar nog mer eller mindre rikssvenska (inte stockholmska, hate that one) med influenser av de skandinaviska språken.



Debatt? Parlam...zzz....zzzz...oj, förlåt, var var jag..hehe... Ciao, Froggie! ;-)

2010-11-03 @ 16:18:32
Postat av: FredVisgot

Jag tycker att skånskan är för hemsk (det är inte svenska men danska). Det är roligt att du gillar inte allt som kommer från Stockholm.



Ja, du har rätt Zzzzz men jag får inte mycket tillfälle att höra det svenskt språket, tyvärr. Men jag känner "Öppna landskap","Sankta Lucia" utan och innan.



Oh la la, du har massor av humor (merci, petite Polonaise!). Ok, jag frågar inte dig varför ;-)



Haha, you are the best ! Jag går hem men innan jag måste köpa lite mat. Na razie, Casia !

2010-11-03 @ 17:35:32
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0