En lösning på mitt problem !



Dzień dobry, Aniołeczek ! Jag vet alltid inte varför du inte vill hjälpa mig att lösa mitt problem med mitt hjärta, så har jag bestämt att sälja det på eBay. Det är en bra idé, eller hur ?

                                              
                                             Är detta lösningen på mitt problem ?  

Okej, jag vet vad du tänker om : "Tror du att ditt hjärta är egentligen problemet ?" Nu vet jag att du alltid är emot mig. Stackars mig, snyft snyft  ;-)

                                                  
                                                           Mitt hjärta, ett problem ?

Jippie, det är fint väder och jag kan inte avhålla mig från att ha ett leende på läpparna idag  :-)  Imorse hade jag ett möte i ett café i stan och har snart ett annat i ett annat café i...hjärtat av staden. Jag springer, nej, jag flyger ! Hoppas att du har en finfin eftermiddag, ma chère petite Polonaise !



Kommentarer
Postat av: Casia

Jag har ett ännu bättre förslag - fråga ditt hjärta om du vill få ett vettigt svar på ditt "problem"! It works, I promise :-) Att sälja det... I don't know. Ska du köpa ett nytt, menar du? Tror du att det nya hjärtat ger dig mindre problem? I don't think so...hehe. Eller så kan du gå utan ett hjärta överhuvudtaget - that is also an option. Inget som jag skulle välja, men...hey, each one to their own :-)



Här är det sol, sol, Froggie! Minus 7 grader...jag och mam har varit hos mormor (jag kunde knappt röra mig åt sidorna eftersom jag hade så mycket kläder på mig så balansen var si sådär), där jag fick skotta bort metervis med snö så att vi kunde tända ljus (så att mormor inte fryser too much, u know). Sen rullade vi mot stan och nu ska jag ta och jobba lite... Ett avsnitt till av Topmodel väntar. Jag gillar de jobben, eftersom jag gillar att se programmet och det är väldigt enkelt. Tycker jag.



Anyways, hoppas att ditt leende stannar kvar hela dagen - have a nice one!

2010-11-29 @ 13:17:49
Postat av: FredVisgot

Va, är du galen ? Du vet väl att det är inte klokt att göra det. Ett vettigt svar?! Men hjärtan har aldrig vettiga svar. Känslorna är okontrollerbara och vilda. Galenskap !!! Varför uppmuntrar du mitt hjärta i stället för att avskräcka det? Jag förstår inte dig, Aniołeczek. Strange girl! Du är absolut inte klok med mitt hjärta. Du gör mig helt gaaalen! Vive la folie!!!



Sol, säger du ? Vet du vad det betyder ? Din själ är min nu, din själ är min, remember :-)



Minus 7 grader men det är den idealiska temperaturen för en romantisk picknick vid en sjö ;-) Men vad du är rolig ! Jag älskar så mycket dina ord att kan föreställa mig situationen/scenen. Jag är säker på att du såg ut som en söt liten nalle, kära lilla polska nalle, haha ;-) You are sooo cute när du tar hand om din mormor...Underbart! Du är sååå snäll med hon. Jag avser att spela in en annan video till din mormor och du. Säg mig om du inte gillar min idé! Jag vet inte vad du har i huvudet -tyvärr!).



Det är alltid trevligt att se vackra tjejer ;-)



Jag skrattade som en galen när jag läste din kommentar. Crazy girl :-)



Hoppas att du överlevde kylan idag ! Det är värmebölja här, you know (+ 7°C), calor ;-)



Nätet fungerar inte bra den här kvällen (ännu). Jag vet inte om min kommentar kommer att publiceras, eller inte.



Hoppas du har en trevlig kväll med din lilla mamma, ma chère petite Polonaise...Enjoy !

2010-11-29 @ 19:50:46
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0