Ibland skulle jag vilja vara en bubbel !



Cześć, Aniołeczek. Jak się masz ? Jag antar att det är inte en nyhet för dig om jag säger att det fanns en konsert på Stortorget. Här är beviset :


                                  Synd att det inte finns något ljud med webbkameran !

Uppenbarligen var det många människor att se showen. Vet du vem som sjöng där, igår ?

               

Hur är det med ditt huvud imorse ? Bubblor har rest till din hjärna...Oh la la, vilken chans de har ! Ibland skulle jag vilja vara en bubbel, för att resa till din hjärna  ;-)  Hoppas du har en trevlig(a) dag(ar) med din vän, ma chère petite Polonaise - Miłego dnia, Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! Jag hade faktiskt ingen aning om att det var nån konsert här... Jag är inte så mycket för att umgås med Malmö-borna, hehe. Har mucho annat att göra och få gjort så jag har inte tid (eller intresse) för såna saker. Det känns som om jag har trängts nog i mitt liv, hehe...



Mitt huvud är halvklart (som vädret här idag) men nu ska jag ta mig i kragen och påbörja ett jobb som jag vill fixa hälften av idag. Sikta mot stjärnorna...hehe... Ha en lovely dag, Froggie!



2010-11-09 @ 10:35:22
Postat av: FredVisgot

Du är inte för att umgås med Malmö-borna (men inte med en viss person ;-) inte sant? Den här personen kanske kommer inte från Malmö) och du har inte tid för såna saker...Men du har tid (och intresse...varför?) för att läsa den här bloggen, att prata med moi och upprätthålla den här virtuella (men så sköra) kontakten. Hmm, var ligger logiken i det ? Du är en konstig tjej även virtuell, men du vet redan det ;-)



Vad jobbar du med ? Hoppas ditt huvud är helt klart nu. Det regnar här, igen. Papa!

2010-11-11 @ 18:08:37
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Men det är en helt annan sak, Froggie. Att ha tid för att läsa din blogg, menar jag. Jag har alltid tid för det jag vill lägga tiden på, eh?



Jag gör en komediserie, "Romantically challanged" heter den, har nästan hunnit klart. Lite småsaker kvar, men dem tar jag imorgon. Night off, ikväll. Ska spendera den med min sis eftersom hon och pojken sticker iväg utomlands några dagar...och jag blir home alone, hehe.



Ha en fin kväll, Froggie!

2010-11-11 @ 18:26:48
Postat av: FredVisgot

Har jag fel att tro att det är konstigt när du säger att ha alltid tid för min blogg och vilja lägga tiden på ? Crazy girl, du är en konstig tjej (jippie!!!) ;-)



Känner inte den här serien. Du bor med din "annan toi" (sis) ;-) och hennes pojke i samma lägenhet. Oh la la, stackars sis pojke! Om jag skulle bo med två tvillingsystrar (som din syster och toi) i samma lägenhet så skulle jag bli helt tokig. "Mon Dieu, vem är vem ?" skulle säga jag varje dag, haha ;-)



Jag är inte oroa, jag vet att du kommer aldrig vara ensam, hahaha ;-) Var åker de till ?



Hoppas du (ni) haft en trevlig kväll, chère Casia, queen of the night!

2010-11-11 @ 21:32:51
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hehe, nej, vi bor inte tillsammans alla i en lägenhet, Froggie dear! I would go crazy then. Han bor i Köpenhamn, så min sis är hos honom nästan hela tiden och jag får lägenheten för mig själv (annars brukade också sis vara här, vi har ju båda gjort oss av med våra lägenheter i Stockholm).



De drar till Spanien, typ...nu. Och lämnar mig med regn, regn, regn. Men vad gör det när de riktiga solstrålarna alltid kommer från hjärtat, eh? :-)

2010-11-12 @ 08:43:52
Postat av: FredVisgot

Hahahaha, men vad är problemet, petite Casia ? Du är redan toookig ;-)



Du har inte lägenhet i Stockholm, nu, men du bor i Malmö och vill inte vara med Malmö-borna...Aj aj aj, jag börjar att ha ett huvudvärk.



Malmö är inte långt från Köpenhamn, inte sant ? Med den stora bron mellan Sverige och Danmark.



Man kan flyger till Köpenhamn med Cimber Sterling sedan jully 2010 (med Air France och KLM förstås). Don't panic, Casia. Jag åker inte till Malmö.



Hjärta, hjärta...Du är kär och inte säg något annat därför att du skriver ofta "från hjärtat". Men det är så fint vad du har skrivit och jag håller med dig. Livet är alltid vackert när man ser det med hjärtat :-)



Du ska hitta din prins och ska ha ett drömliv med han i ett fint hus och med en eldstad förstås! Detta kommer att bli historiens slut för vi men med an happy end (and a beginning) for you ;-)

2010-11-12 @ 13:28:33
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0