Bon dimanche, ma chère petite Polonaise !



Dzień dobry, Aniołeczek ! Jag är så trött att jag skrev en stor del av natten. Snart Är det julen. Jag får det bästa av mig när jag jobbar med tryck (gillar det). Imorse spelade jag fotboll med kompisar och blev skadad under matchen. Cool, eller hur ? Aj aj aj :-)

                                    

Creo...que voy a tomar una pequeña siesta ahora. Sedan ska jag försöka skriva i eftermiddag. Hoppas du har en tevlig dag, ma chère petite Polonaise !


ps : Kan du säga mig vad är favoritlåten till din mamma, tack ? En fransk (Charles Aznavour) eller polsk låt...




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, den som ger sig in i leken/fotbollen, får leken/fotbollen tåla... ;-)Jag är avundsjuk på dig för att du överhuvudtaget kan gå utanför dörren. Här är det storm fortfarande. Jag tar en liten paus från jobbet (har tagit mig genom Britain's Next Top Model, nu är det korrläsning och en massa tekniskt efterarbete som gäller), hoppas att man kan slänga på sig allt som finns i garderoben och våga rulla ut lite senare. I need some air!



Du, lite knepigt det där med favolåten, men jag vet att min mom gillar en svensk sångare som heter Peter Jöback. Han är faktiskt väldigt duktig, ingen som jag lyssnar på direkt, men en superbra sångare.



Well, ha en fin skrivarsöndag (det är väl söndag idag?)!

2010-11-28 @ 12:51:26
Postat av: FredVisgot

Haha, ja, det Är sant :-)



Stormarna är lika livets saker, de har alltid en början och ett slut, inte sant? Det är kul att du är avundsjuk på mig, för en gångs skull, more more haha ;-) Jag är jätteglad, hahahaha :-D Du måste veta något, solen är tillbaka här. Jag är så ond med dig, men jag ber inte om ursäkt, haha ;-) Jag förstår dig. Själv dör jag om jag inte andas luften, haha ;-)



Merci, men jag verkligen behöver veta namnet på en låt. Shhh, it's a secret ! Det spelar ingen roll om du inte kan ge mig ett namn. Och vad är din favoritlåt (du svarar mig om du vill) ?



Hahaha, det är söndag idag...OF COURSE :-D Tu es la MEILLEURE, ma chère petite Polonaise! Hahahaha, oh mon Dieu, jag behöver andas lite på grund av dig. Hahaha, hjälp...jag dör, tack kära lilla polska nalle :-) Oh la la, vad den här tjejen är toookig ;-) och rooolig...Merci Seigneur, je te remercie du fond du coeur pour avoir fait en sorte que mon chemin croise celui de Casia, même si elle complètement folle (cool!).



Bon après-midi, Aniołeczek !

2010-11-28 @ 13:57:23
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Well...jag vet inte helt. Mamma gick ut precis (jag följde med henne en bit, sen slank jag in för lite snabbshopping och hon fortsatte) så jag kan inte fråga. Men jag kan säga en låt som jag tycker är muy bien (just nu) - Enrique Iglesias, "Heartbeat". Love it! :-)



Nej, nu måste jag back to the world of Topmodel (och ja, jag frös ihjäl när jag var ute och gick. Tror inte att jag har tinat upp helt ännu. Goddamn, this world is one crazy place!), ciao Froggie!

2010-11-28 @ 15:45:33
Postat av: FredVisgot

Britain's Next Top Model, hmm, är de vackra ?



Det är roligt, mamma och hennes väninnor gillade fars låtar (och inte bra låtar), Julio. Och du, det är Enrique. Synd att han är med Ana ;-)



Heartbeat : hjärtat, det är alltid hjärtat med dig...



Men Aniołeczek, en ängel kan inte frösa ihjäl. It's impossible! Det är bara i huvudet, kära lilla nalle. Bara i ditt huvud :-)



Dobranoc, Aniołeczek !

2010-11-28 @ 23:42:35
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0