Miłość zabił bestia !



Dzień dobry, Aniołeczek ! Du måste ha huvudvärk ;-)  så jag inte skriver mycket. Hoppas att du gillar min omtanke till dess verkliga värde. Känner du många grodor som mig, he ? Hmm, jag undrar om jag inte är lite för snäll med dig, haha  ;-)  Imorse har jag ett möte på ett café, jobb, jobb och jobb. Men det ska vara perfekt för att andas lite i alla fall. 

                
                                                              Miłość zabił bestia !

I znów ten sam sen, te same myśli...

           

Hoppas du har en trevlig dag, ma chère petite Polonaise ! Bonne journée, som man säger i Frankrike men det vet du redan. Jag börjar tro att du har några franska blod som flyter i dina vener ;-)  Cześć, Aniołeczek !
 



Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, inget franskt blod as far as I know ;-) Men man vet ju aldrig, eh?



Hope du får en fin dag - här är det blåsigt, blåsigt! Ha en fin dag!

2010-11-03 @ 09:11:45
Postat av: FredVisgot

Haha, men jag är saker att du är fransyska -kanske inte blod men med...hjärta ;-) Och glöm inte att Napoléon och hans trupper var i Polen.



Imorse var det mulet men solen verkar vara tillbaka nu.



Hur kan jag inte få en fin dag, kära polska nalle, när du önskar mig "en fin dag"...två gånger? Ditt huvud är fortfarande med stjärnorna, vakna up ! Haha, vad du är rolig idag ;-)



Je te souhaite une merveilleuse journée, ma chère petite Polonaise ! Bonne journée ;-)

2010-11-03 @ 12:37:14
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0