Cudownego dnia, Anioleczek !



Dzień dobry, Anioleczek ! Som du ville att jag hade en hjärtattack igår kväll, så är här en liten vän till dig :


                "Var är du, Aniolek ? Oh, jag saknar dig så mycket !" verkar den säga ;-)

Jag har ingenting emot dig, bara en hämnd ;-) Jag märkte att solen blir särskilt lat just nu och det är svårt att vakna upp för den. Solen behöver också vila, antar jag. Det är grått här med 15 grader ute. En fin dag ? Det är hösten :-)

             

Medan del av världen vaknar så somnar den andra delen. Vakna upp, kära lilla polska nalle ! Världen är din ! Men du kanske föredrar att få månen. Jag tycker att det finns plats för två huvuden här ;-) Hoppas du har en trevlig dag ! Bonne journée, ma chère petite Polonaise !




Kommentarer
Postat av: Casia

U r evil... God, vilken hemsk, hemsk bild! Brrr! Nåja. Man måste vakna på nåt sätt, eh?



Ha en lovley dag, med dina spindlar, hehe. Jag ska bege mig ut i blåsten och regnet och sätta mig på ett av mina favoplaces for frulle.



Ciao!

2010-11-04 @ 08:33:23
Postat av: FredVisgot

Jag läste lite svenska tidningar under min kaffepaus. Det är inte mycket arbete idag :-)



Evil, moi...men varför, Cas ? Spindlar är dina bättre vänner, eller ? Okej, okej, du har rätt. Kan du förlåta mig, ma chère petite Polonaise ? :-( :-b ;-)



Hoppas du fick en trevlig frukost trots blåsten och regnet och har faktiskt ätit på ditt favoplace och inte picknicka i gatan, he ? ;-) Czesc i papa, chère petite Casia !

2010-11-04 @ 13:02:18
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

U R forgiven, Froggie ;-) Hoppas att du har haft en bra dag på jobbet, skönt att inte ha så mycket att göra för en gångs skull (verkar det som).



Jag hade en lovely, lovely frulle i lugn och ro (helgen blir social bigtime, har en god vän från Stockholm som kommer och hälsar på so jag får väl agera en god värdinna, hehe) - the best way to start the day.



Hope du får en nice evening, Froggie, Ciao!

2010-11-04 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0