Mannen i månen och moi !



Bonsoir, ma chère petite Polonaise ! Vi, fransmän, äter inte bara grodlår, haha  ;-)   men även sniglar. Min hund tar väl hand om mig eftersom den erbjöd mig...


                                                            ...en snigel, igen  ;-)

Seriöst, jag är glad att min jobbdag är avslutad. Det är mycket svårt att koncentrera sig på jobbet när huvudet ligger på månen, igen. Det är det enda stället var man kan tänka i fred, en idealisk plats för mig, att vara ensam (man kan alltid drömma). Jag pratar ofta med mannen i månen. "Hur kan jag bli du ?" brukar jag fråga honom. Han ler som alltid, gör en blinkning till mig och jag får aldrig något svar från honom. Seriöst, en kusin till dig ? ;-)

                    
                                               Dors bien, petit ange de Malmö !

Nu ska jag läsa lite. Hoppas du har en lovely kväll med din vän - Dobranoc, Aniołeczek, milych snow (i na zdrowie) !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0