Mardröm om änglar !



Jag hade en mardröm igår kväll. Jag var med Satan eftersom jag bad honom att göra något för mig och han accepterade att ta mitt hjärta. Oh, ma chère petite Polonaise, jag var så glad. Det fanns en snygg tjej...nada. En sjuk person, en död...nada, nada. Jag kände ingenting för människor runt omkring mig.

Plötsligt dök en ängel med hår av ljus framför mig. Hemskt ! Jag var skräckslagen av den här änglalika visionen. Det var omöjligt att fly. Det var som om ängeln var överallt på en gång. Hon lade handen på mig och jag kände mig som en "boll av värme" inom mig växte. "Nej, lämna mig ! Jag vill inte det" sa jag. Jag kunde inte se hennes ansikte på grund av en intensiv glöd som kom från hon.

"Boom boom boom ! Boom boom boom !" jag hade ett hjärta igen.



              Jag hatar änglarna !!!





Kommentarer
Postat av: Casia

Ok, Froggie - repeat after me: "Jag hatar INTE änglar, Jag hatar inte änglar..." En ängel är alltid en ängel, remember. Oavsett var, när och hur.



Du får slänga i dig en megakaffe för att vakna från chocken, hehe... Jag har precis slängt i mig en, ska sticka iväg till gymmet snart och sen ska jag o min vän möta en annan god vän till oss som kommer över från Köpenhamn. Social day, med andra ord. Och ledig dag, också... Yippie!



Ha en lovely one, och bli sams med änglarnan nu!

2010-11-17 @ 09:38:23
Postat av: FredVisgot

Jag hatar inte...Men mamma, ängeln var elak mot mig. Varför satte hon mitt hjärta i dess ställe ? Varför kan jag inte hata änglar? Säg mig, min lilla mamma från Polen ;-)



Du har vänner som kommer från hela världen...



Njut av varje ögonblick med dina vänner, enjoy! Do zobaczenia, Aniołeczek !



ps : "bli sams med änglarna nu!" Är det en order? Men du är inte rättvist med mig, mamma :-(

2010-11-17 @ 13:40:33
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hepp, det är en order! ;-)



Ingen kan hata en ängel. Så är det bara. Way of the worlds....



Natti, Froggie - hoppas att du har haft en fin kväll!

2010-11-17 @ 21:19:46
Postat av: FredVisgot

Oui, ma petite mamman ;-) Jag hatar inte änglar, jag hatar inte änglar...Hoppas att du Är glad nu :-)



Lyckligtvis har jag en snäll mamma som du! Men jag tänker fortfarande att det var en dålig sak att ängeln gav mig mitt hjärta igen. Det är ett stort problem. Mitt hjärta är så berusad att det hör, ser eller känner saker som inte existerar. Ja, mitt hjärta är dumt.



Man kan hata en ängel, förstås. Lucifer, till exempel. Du gillar den här ängeln, jag tror. Men du skulle vara kär i honom, han är Skapelsens vackraste ängel.



Dobranoc, Anioleczek, milych snow ! Natti, natti, ma chère petite Polonaise!



ps : Tur att du inte tittade min blogg igår kväll! Jag publicerade ett inlägg med en video på mig. Men jag tog bort det, precis i tid. Jag sa dumheter på franska ;-) som vanligt.

2010-11-17 @ 22:50:44
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hey, be nice to your heart! ;-)



Jag ser inte Lucifer som en ängel, även om han teoretiskt sett var en nån gång long, long time ago. Så jag hoppar allt bekantskap med Mr Lucifer, hehe.



Oye, du får lägga tillbaka videoinlägget, THAT's an order! ;-) Ha en fin dag, Froggie!

2010-11-18 @ 09:00:31
Postat av: FredVisgot

Oh, sluta skydda mitt hjärta ! Offret är jag :-(



Du kan inte säga "nej" till Lucifer för att han är a bad boy, tjejer älskar bad boys och du kan inte motstå hans skönhet. Jag är säker att du har redan träffat honom, haha ;-)



What ? An order! Hey, jag är fransman, moi, inte svensk ;-) Yo soy un macho. Hahaha! Jag säger dumheter/dumma saker om videon, saker att du inte vill höra, kära lilla nalle från Polen. Så varför frågar du det ? Dessutom talar jag på franska om



Na razie, Aniołeczek !

2010-11-18 @ 13:26:38
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0