Cześć, Anioleczek !



Bonjour, chère petite ange ! Hoppas att du sov gott inatt. Du ska behöva en massa av enregi den här helgen.  Jag är lite trött imorse. Kanske för att jag har vissa svårigheter att reproducera några av nyanser i det polska språket, haha  ;-)  En ny dag börjar med säkerheter (solen är på väg att stiga) och osäkerheter...

                    


Tja, jag lämnar dig i fred eftersom du måste koncentrera dig - ingen roman idag. Hoppas du får en trevlig dag - Bonne journée, ma chère petite Polonaise ! Cześć, Anioleczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Dziendobry, Panie Zabo! Jag har också sovit så där, spöregnet hamrade på mina fönster inatt och lämnade mig inte ifred förrän tidigt imorse. Thanx for that one, mr God.



Nu ska jag snart iväg och käka eremitfrulle och sen till gymmet, min vän kommer senare ( min sis också) och då blir det social times for the rest of the weekend. Lovely, lovely!



Well, Froggie - det blir som vanligt. Vi får hinka kaffe to stay upstraight eller nåt (eller, det får jag göra ialla fall). Ciao!

2010-11-05 @ 08:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0