Smacznego, Aniołeczek !



Bonjour, ma belle belle belle...belle petite Polonaise ! Du vet inte men jag är en trollkarl här är beviset :

             
                                                               Tillsätt hett vatten !

             
                                                         Vänta några minuter !

             
                                                     It's magic, I know I know  ;-)

Man lägger grönsaker med eller utan kött. Jag vet inte om jag ska spela in en video för dig så att du förstår att du är/ska vara alltid une BELLE femme. Jag vill inte att du är inte bra med dig själv. Det spelar ingen roll om du inte mår med mig (snyft snyft!), ma petite Polonaise, men inte med dig, ok ? Och hur Är det med din vän ? Bättre, hoppas. Idag vill jag laga något gott. Życzę miłego niedziela, Aniołeczek !



Kommentarer
Postat av: Casia

Mon Dieu! C'est incredible... ;-) Är det nån slags gröt, Froggie (cous-cous aktigt)? Ser gott ut!



Oroa dig inte för mig, Zabko. Jag har det bra med mig själv, det enda jag ville ha sagt är att jag absolut inte ser mig själv som mer eller bättre (både utanpå och inuti) än andra. That's it. Men tack för din omtänksamhet.



Jag och min vän hungrade ihjäl fram till klockan tolv idag och sen gick vi och åt vår favofrulle (det öppnade inte förrän tolv idag). Efter det gick jag till gymmet och min vän åkte iväg för att jobba, vi ska ses igen ikväll. Hon mår lite bättre, men det är för att hon är den mest positiva och ärliga (mot sig själv) människa som jag känner. En riktig diamant!



Nu ska jag jobba klart, ha en fin kväll Froggie!

2010-11-21 @ 19:12:49
Postat av: FredVisgot

Oh men du känner couscous ! Varför säger du "gröt" ? Ett problem ? ;-)



Jag undrar varför jag blir dum när jag pratar med dig ;-) Så jag spelar inte in en video för dig.



Du är bättre än många andra, förstås (tro mig)! Du tar hand om din vän och det är så snällt av dig att göra allt för hon :-) Hon har många chans att ha dig som vän :-) Jag är med henne i tanken (hon verkar faktiskt vara en bra människa). Livet ska bli bättre för din vän men hon måste vara modig och ha massor av tålamod nu.



Natti, kära lilla nalle !

2010-11-21 @ 22:04:45
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0