Problem med nättet - del 3 eller 4 eller 5 !



Comment vas-tu, ma chère petite Casia ? Jag är inte ensam om att ha problem med nätet. Igår (tisdag) var det 400 hem utan telefon, tv och nätet hela dagen här. "Det är ett tekniskt problem som kommer att lösas senare ikväll " sa man. Jag är säker på nätet inte fungerar bra de närmaste dagarna. Detta är Frankrike ! Vi tycker att vara bättre än världen (den berömda arrogans à la française !) men verkligheten är helt annorlunda. Tur att jag var lugn med mannen ! Men jag är så arg, kära lilla nalle. Att inte kunna skriva till dig och läsa dina fina/roliga kommentarer...Jag dör, droga Aniołeczek !

                                                                          
                                                    Var är du, min andra lilla mamma ?

Jag hade massor saker att göra under dagen att jag inte hade planerat. Och kvällen åt jag middag hos en vän och vi pratade. Hoppas du hade en trevlig efftermiddag/kväll, ma chère petite Polonaise ! Fais de beaux rêves, Aniołeczek, que les anges du ciel te protègent pendant ton sommeil !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0