Froggie, For President !



Bonsoir, petit ange de lumière !Jag älskar att köra min bil för att den är mycket bekväm och så snabb med sin kraftfulla turbo. På vägen blir den nästan ett flygplan...utan vingar, fôrstås ;-)  Nästan alla Frankrikes presidenterna har den samma bilen.



                                      
                                                                  Rösta på mig !



                                                               Frogs Power !!!!!



                
                                                                Are you with me, Casia ?

Ibland pratar jag med vänner om livets problem och de frågar mig varför jag blir inte en politiker. Politiker, moi ! Och de säger ofta att jag ska bli Frankrikes president en dag. "Frankrike är för liten för mig, Europeiska Unionens president" svarar jag dem. Vill du hjälpa mig att bli Europeiska Unionens nya presidenten, Casia ?  ;-)  Tyvärr kan jag inte göra det,  ensam  ...Jag behöver dig för att erövra Polen och Sverige :-)  

                                                                  *******   *******   *******

                      

Det är skönt att ta ett bad med fin musik efter en jobbdag. Nu ska jag läsa lite och dricka ett glas vin. Hoppas du har en undrbar kväll, kära lilla polska nalle - Bonne nuit, ma chère petite Polonaise ! Fais de beaux rêves et que les anges te protègent durant ton sommeil !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh la la! Vilken skönhet :-) Worthy a froggie, hehe. Min favvo är en Ford Ka, fast nu har jag fastnat för en...vad hette den...damn...ett italienskt märke... Jag såg den när jag var med när min sis köpte sin bil för inte så länge sen. Just det! Alfa Romeo, en modell 2010 - love at first sight, hehe. Min plånbok var dock inte lika lättflörtad, konstigt nog :-)



Hope du har en lovely kväll, Froggie. Jag sitter med ett glas vin och uthärdar en viss smärta, hehe... Natti!

2010-11-03 @ 20:24:33
Postat av: FredVisgot

Ford Ka är perfekt för staden och Alfa Romeo är....ett grymt skönhet...Mamma mia :-) Jag har en Citroën Xsara, turbo H.Di. Jag har kört nästan alla märken av bilar.



Mon Dieu, Anioleczek, vad är ditt problem ? Hur länge har du denna smärta? Ma pauvre petite Polonaise :-( snyft :-( snyft :-( Vilken är denna smärta att du har ? Hoppas du ska må bättre snabb! Oh la la, jag är orolig nu :-(



Dobranoc, Anioleczek!

2010-11-03 @ 20:46:18
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Hehe, Froggie... Don't worry. Det är självförvållad smärta ;-) Jag dämpar den med lite vin. Det hjälper alltid, u know that eh?



Jag körde Ford Ka när jag bodde på Mallorca, den var helt perfekt! Men om jag skulle köpa en bil nu, skulle det bli en Alfa... A beauty.



Dobranoc, Froggie!

2010-11-03 @ 21:02:51
Postat av: FredVisgot

Oh la la, Casia, vill du att jag har en hjärtattack? Jag kan inte se/veta människor sjuka ...förlåt, bara vissa människor. Så har du inget problem, he? Är det sant?



Ja, perfekt eller nästan. Alla Ford har samma problem (jag känner någon som jobbar på Ford här). Med Alfa, jag förstår dig till 100%. En dag ska du få din drömbil, tro mig, tro mig...En dag, en dag ;-)



Dobranoc, Anioleczek, milych snow i na zdrowie :-)



...förlåt...



Sov gott och dröm söt, kära lilla djävul av en kväll ;-)

2010-11-03 @ 21:30:43
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0