Bonne journée, ma chère petite Polonaise !



Bonjour, petit ange de Malmö ! Jag har sovit gott i natten, äntligen. Det är konstigt, jag undrar varför  ;-)  Solen skiner igen på himlen och jag tror att det är du som bad Gud för att erbjuda till fransmän en fin dag -eftersom han är polsk  ;-)   Au nom du peuple Français, je te remercie, ma chère petite Polonaise
                                                 
                                                      Well, jag måste jobba nu !

                              
                                             Bonne journée, ma chère petite Casia !

Nu är min kaffepaus slut. Jobbar, jobbar, jobbar. Var snäll och spring ett par sekunder för mig på gymmet idag  ;-)  Hoppas du har en trevlig solig dag, ma chère petite Polonaise - Na razie, Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Det var soligt o fint i Malmö igår, så idag tror jag att Han Däruppe ville jämna ut det lite och tog med solen till er, Froggie :-) Jag har precis kommit hem från en lång workout på gymmet och ska ta igen mig lite, hehe. Har en lite social kväll framför mig så jag får väl samla krafterna, eller nåt.



Hoppas att du får (läs: tar dig) flera kaffepauser idag, ciao!

2010-11-16 @ 14:13:40
Postat av: FredVisgot

Han är rättvis med oss (solen skinner fortfarande här -så trevligt!!!) och är ett geni för att ha uppfunnit...kaffet :-)



Oh la la, din kommentar är tortyr. Vilken tur du haft! Jg vill träna också :-(



Som du inte ska ha tid att besöka bloggen ikväll, så önskar jag er att ha en lovely/galen kväll. Bonne soirée, ma chère petite Polonaise !



Do jutra, Aniołeczek !

2010-11-16 @ 17:09:50
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0