Bonne nuit, ma BELLE petite Polonaise !



Bonsoir, ma BELLE BELLE BELLE petite princesse ! Efter min joggingstur tog jag en liten promenad i en trädgård i stan. För att vara mer exakt, mitt hus ligger inte långt från den här lilla parken.

               
                                                                   Träd i sjön !

              
                                                               En liten bäck !

              
                                         Vad är skön att höra ljuv musik i fontänen !


                                                                           Parken !

                                                                •••••••   •••••••   •••••••


                                         Din naturliga skönhet överträffar den här rosen !

Nu ska jag spela piano. Hoppas att du har en lovely kväll med din vän - Bonne soirée,  ma BELLE petite Polonaise ! Dobranoc, Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Vilken vacker höst! Här är det bara grått och grått...men, well - allt har sin skönhet, eh?



Hoppas du hade en trevlig kväll med pianot, ha en nice dag idag!Ciao, Froggie!

2010-11-21 @ 10:16:25
Postat av: FredVisgot

Det är en våt höst här, med solen då och då, tro mig. Strange!



Jag håller med dig, BELLE petite princesse. ALLT har sin skönhet...ALLT !!! Även min kära lilla polska från Malmö. Är du vacker idag ? Mår du bra ?



Bonne journée, ma cBELLE petite Polonaise !

2010-11-21 @ 12:24:55
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0