Tillbaka till middag i går kväll !



Cześć, Aniołeczek ! Maten var så gudomlig att jag äter inte något de kommande två dagarna. Jag måste erkänna en sak, dricker aldrig alkohol när jag måste köra min bil, men igår kväll var ett undantag mina vanor : två glas vitt vin (super gott, tro mig), ett rött och ett champagne förstås. Men jag visste att jag kunde dricker igår kväll.

Många ville att jag gick med dem på nattklubbar men jag vägrade. Jag var med några kollegor på bakgården i slottet med och vi pratade om och om igen. Det fanns en kollega som flirtade med två unga tjejkollegor (2o och 22 år ; blonden som sa att jag såg yngre ut än min ålder). Det var bara ett spel (för tjejer) men jag blev chockad eftersom han är gift och har två barn. Mon Dieu, nous les hommes !

Efter några blablabla gick tjejer hem. Jag var med min kollega och vi fortsatte vårt samtal till sent in på natten. Jag ville inte att han kör hans bil eftersom han var helt full. Slutligen var jag hemma runt kl 05:00. Ja, det var en trevlig kväll.

           

Snart ska jag ta en joggingstur. Je te souhaite une merveilleuse journée, ma chère petite Polonaise ! Na razie, Aniołeczek ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0