Générosité scandinave !



Dzień dobry, Aniołeczek ! I norra Frankrike finns det några städer och byar utan elektricitet. Det snöar där och det är lika kallt än Sverige. med minus 6/14 grader. Men inte här i Bordeaux (+ 6/8°C). Vinet vi skyddar mot kyla och snön här, du vet. Kylan kommer från Skandinavien. Vad ni är generösa  ;-) 

                                   
                                                     Vilket stort hjärta ni har, tack !

Tur att mitt hjärta (och kaffe) skyddar mig mot kyla, haha  ;-)  Hoppas att du har en fin solig dag, ma chère petite PolonaiseMiłego dnia, Aniołeczek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, U r so welcome! Min mammas termometer visar -10 grados idag... Hombre! Fast det är blå himmel och sol (naturen är bra på att luras. Jag och mom ska kila bort till mormor och sen tänkte jag gå till det fina gymmet och fixa lite energi. Behövs!



Nice day to you to, Froggie!

2010-11-30 @ 10:12:33
Postat av: FredVisgot

Det finns ingen avundsjuka så ;-)



Jag gillar att höra orden från mitt hjärta (för en gångs skull) när vi (mitt hjärta och jag) läser vad du skriver om dina besök till din mormor. Jag har ett stort leende på läpparna varje gång :-) So cute !



Hoppas allt är bra med dig, ma chère petite Polonaise :-)



Papa, Aniołeczek !

2010-11-30 @ 23:55:12
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0