Nya karriärer med skandaler !



Bonsoir, ma chère petite Casia ! Säga mig om du förstår eller inte mitt inlägg, merci ! Det kanske är inte bra för natten. Den brittiska supermodellen, Kate Moss,  är inte någon som jag uppskattar väldigt mycket. Jag vet inte om den här tjejen är vacker eller inte men jag kanske har ett problem med ögon. Och det är inte sina historier med kokain som kommer att göra mig att ändra åsikt. Okej, vi är inte perfekta eftersom så humans. Men en kändis är en förebild för ungdomar och har skyldighet att ansvara för allt vad han/hon gör eller säger (t ex : kokain, alkohol, trosor, vissa typer av videor, osv...). Jag blev chockad över att läsa att Kate har återupplivat sin karriär med en skandal (konsumeras kokain). Och här är henns lön - före : € 2 300 000  /  efter : € 4 600 000. Co sądzisz o tym, Cas ?


                                               En av mina bilder hos mina föräldrar !

I eftermiddag såg ett program med Kendra (playmate) på MTV. Hennes man har inte gift sig med hon för hennes intelligens - stackare ! Okej, hon har ett sött ansikte men...Oh la la, är hon verkligen dum ? Har hon en hjärna under skallen ? Och hon är så oartig. Lyckligtvis alla blondiner är inte som henne  ;-)

               
                                                         Sov gott och dröm söt !
 
Nu ska jag skriva lite innan John Blunds besöket (tummarna). Hoppas du har en fin kväll, ma chère petite Polonaise - Dobranoc !




Kommentarer
Postat av: Casia

Dear Froggie, tyvärr är det en del av showbusiness... There is no business like showbusiness. Att det är helt fel är en annan femma. Jag tycker att det är helt sjukt att nån som tar kokain hyllas som en hjälte och ses som en förebild. Terrible!



Hope att din evening varit nice, själv har jag umgåtts med min lovely sis... Natti!

2010-11-01 @ 21:01:56
Postat av: FredVisgot

Jag vet detta men jag har svårt att acceptera att dessa människor fortsättar deras businesses utan att fördömas. Jag känner någon speciell i mitt liv (en morbror) som tog kokain och andra drugs (alla). En dag försökte jag att lyssna honom (sina problem). Jag pratade inte men lyssnade på all vad han ville säga. Det var hemskt, tro mig ! Sedan jag sa honom att han hade så chans att ha tre söta bebisar (tvillingar som din sister och du, haha) och kunde inte ta fortfarande "biiiip bip biip". Sina barn har behövt deras pappa och han måst kämpa för dem, bla bla bla. Idag han är fortfarande vid liv eftersom han haft modet att säga nej till droger, men har problem i hjärnan, tyvärr. Min morbror var gitarrist i ett band.



Jag tänkte du ville inte prata med mig. Hoppas att det inte inga problem och jag inte skrivit dumheter igen. Trötthet ! Ja, jag vet, du föredrar att prata med min syster och inte med mig, he? Stakars moi, haha ;-)



Har du gillat att prata med min syster idag? Själv gillar jag inte vissa saker skriven av hennes om mig. Ni är "onda" med männen. Ah, les femmes ;-)



Bonne nuit, ma chère petite Polonaise-Fais de beaux rêves ! Natti natti, kära nalle !

2010-11-01 @ 22:51:11
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Droger är verkligen hemska saker... Och ännu hemskare är att människor själva låter drogerna göra hemska saker mot dem. Visst, det är en sjukdom eller beroende på ett sätt, men samtidigt grundas den i ett val som man har gjort. Man valde drogerna när man ännu hade möjlighet att välja. Jag är dock glad att din morbror har lyckats att avlägsna sitt sinne från dem.



Det var nice att utbyta ett par ord med din sis, Froggie. Hon låter som en lovely, lovely person!



Hope att du har en trevlig "måndag" och att jobbet flyter på. Jag ska också jobba en del, sen kommer en god vän till mig ikväll så jag ska vara lite social... To narazie, Froggie, papa!

2010-11-02 @ 08:38:58
Postat av: FredVisgot

Och jag håller med dig till hundra procent men cigaretter eller alkohol är samma saker. Vi är fria att välja vad vi gör i våra liv.



"en lovely, lovely person"...Really? Hmm, du är inte lika glad att "se" mig, snyft, snyft ;-)



Nu ska jag snart ha ett möte Zzzzz Zzzzz Well, hoppas du har en trevlig eftermiddag och ska ha en lovely kväll med din vän och champagne...Cześć Aniolek, i papa ;-)



Tack för de polska orden - Jestem tak szczęśliwy, szczęśliwy. Dziękuję, Anioleczek!

2010-11-02 @ 13:54:10
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0