Vill du äta mina svampar med mig ?



Bonsoir, ma douce petite Casia ! Jag ville skriva i eftermiddag men solen sken i en vacker hösthimmel (med några inslag av moln). Jag ändrade mina planer och gick att plocka svamp i skogen. Jag var ensam med mig själv i lugn och ro, och andas ren luft.

 
                                                Vill du äta mina svampar med mig ?

Mmm, ja ja, jag gillar svampar...

                       
                                                           Śpij dobrze, Aniołeczek !

Nätet har inte fungerat i fem timmar och jag är jättearg. Det finns ett problem med det, sedan flera kvällar. Måste få några förklaringar men inte imorgon tyvärr (tisdag eller onsdag). Hoppas att du hade en fin kväll med din mamma, ma chère petite Polonaise - Dobranoc, Aniołeczek, milych snow !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0