Pomocy, zabij mnie !



Buenos dias, guapissima ! Efter pianot gick jag på trädgården, satt på en stol med en filt och såg stjärnorna. Sedan tog jag en promenad och pratade med mig själv tills klockan 04:50. Har du frågor om moi ? Vem är jag ? Tja, jag är en man som kommer från månen...Galenskap !!! Det är normalt eftersom jag har sovit bara två timmar den här natten och är dödstrött nu. Man måste döda mig. Snart ska jag springa i skogen och ska läsa lite pressen innan att dricka latte med syrran på caféet.

              

Här är en utter som var hungrig :


                                                       Bon appétit, chère petite Polonaise !

Hoppas att ni har en fin dag efter er kväll av galenskap ! Bonne journée, Casia !




Kommentarer
Postat av: Casia

Mon Dieu, nån kommer att vara trött idag! Tur att det är söndag, hehe... Hoppas att du hade ett spännande samtal med dig själv inatt, själv har jag sovit i 12 timmar (ingen sömn i Oslo, you know) och har redan hunnit med bl a en joggingtur i solen. Nu ska jag sticka till gymmet och försöka jobba på lite muskler.



Enjoy dagen och hälsa sis från mig. Hur är det med hennes hy? Du kan "trösta" henne med att när jag var i Oslo så fick jag utslag på min haka, jag som aldrig får sånt idag... Men, men. Där ser man. Can happen to anybody ;-) Ciao, Froggie!

2010-10-17 @ 12:53:22
Postat av: FredVisgot

Qui, moi ? Jag sover bara när jag blir en zombie. Problemet är jag har för mycket saker i mitt huvud. Det är varför jag glömmer ofta det på månen ;-) och uppskattar kvällpromenader.



12 timmar (efter tre sömnlösa nätter

i Oslo - oh la la, vampyren är tillbaka ; jag måste skydda mig mot dig, men var är hjärtan ?). Oh, petite Polonaise, jag måste be om ursäkt för att jag har haft fel på dig. Du är inte en ängel men, hmmm...en björn, en söt björn, en nalle :-)



Mage, biceps, pectorals, "rumpor" (är muskler också -sorry)? :-)



Syrran glömmer aldrig att hälsa dig och vill alltid veta hur du mår. Vill ni inte dricka te som gamla vänner ? Jag döljer inte att jag är avundsjuk på er två ;-)



Hon har problem, igen, sedan igår. Jag är så ledsen för att jag inte kan hjälpa min lilla syster. Livet är inte lätt för ni, les femmes (är inte snälla mellan ni). Merci för din omtanke, ma chère petite Polonaise. Snäll, generös du är!



Glöm inte att jag är/ska vara här för dig (don't panic, is's just my help, pomoc) även om jag kan/måste inte erbjuda dig min hjälp nu). Papa, kära "nalle" (hoppas jag skriver inte fortfarande en dumhet, vill inte dö) ! Bon après-midi !



Powerwalk, powerwalk :-)

2010-10-17 @ 14:50:41
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Kära Froggie, jag vet inte riktigt hur jag ska ta det där med att liknas vid en nalle, men jag antar...hey, it's a good thing. Man brukar ju säga "stark som en björn", eller hur? Styrka är ju alltid en bra egenskap.



Du, kan du inte kolla om det finns en parkeringsplats för ett huvud till där på månen? Skulle behöva bli av med mitt för en stund, lite för mycket action där inne också :-)



Hälsa din sis att såna problem som huden går över, niemas problemas. Även om det känns hopplöst just nu. Det är inte värt att deppa över. Tro mig.



Tack för dina ord, jag är också här för dig if anything, ya know that eh? Ha en lovely kväll, ciao!

2010-10-17 @ 17:37:14
Postat av: FredVisgot

- "stark som en björn", här säger man : "stark som en turk" det är samma sak, haha. Hmmm, det är kanske inte a good thing, för att det är moi som har skrivit det ;-)



Det är första gången som du gillar en av mina favoritplatser. Jag kan hitta en parkeringsplats för dig där. Men jag undrar om månen är stor nog för båda våra huvuden.



Säg mig när du vill skicka ditt huvud där, så ska jag återuppta mitt huvud, för att du är i lugn och ro. Mitt huvud är pratsam, you know, och om det möter ditt huvud, så ska du ha huvudvärk. Det vill jag verkligen inte - lögn :-)



Det är varför hon ville inte vara om den här videon. Tålamod !



Du är inte tvinga att säga mig det, you know. För att säga sanningen, jag brukar inte att be någon om hjälp. Je suis un homme, moi, men tack så mycket i alla fall. You, du måste inte vara rädd att fråga min hjälp eller annan sak ! Ingen problem, det är/ska vara alltid ett nöje för mig att hjälpa dig. Vill du ha månen ? Jag erbjuder den till dig. Papa, chère petite Polonaise !



ps : det är så konstig att skriva "papa" ;-)

2010-10-17 @ 20:35:18
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0