Bonne semaine, ma chère petite Polonaise !



Buenos dias guapissima ! Här är några rosa blommor så att du börjar väl denna nya vecka. Snälla, petite Polonaise, ge mig lite solsken idag (det regnar fortfarande), s'il te plaît ! Ok, ok, de är inte lika vackra som rosor, tyvärr jag har bara det för nu. Men hoppas du gillar dessa blommor i alla fall  ;-)


             
                Voici quelques fleurs pour toi, ma chère petite Polonaise de Zawiercie !

Jobbar, jobbar, jobbar. Ja, men, jag vill gärna le lite idag. Positiva tankar : Naturen blir så vacker i höst. Hoppet är evigt i mitt hjärta. Solen ligger alltid i blommor. You, petite Cas, kan du springa för mig, tack ? Jag ska vara mindre trött så  ;-) Merci, du är snäll.

       

Glöm vad jag har skrivit här, när du ska vara på gymmet ! Därför att om du skrattar där (på grund av mitt inlägg), så människor ska tänka du är tokig. Det är inte kul, inte sant ? Hoppas du har en fin solig dag - Miłego dnia, Casia !





Kommentarer
Postat av: Casia

Och här är det klarblå himmel och solsken så det räcker och blir över! Skickar över lite mentala solstrålar till dig, Froggie.



Har varit och ätit frukost med min kära sis och nu drar jag to gym. Du, folk tror redan att jag är koko så lite skratt hit eller dit spelar ingen roll, eh?



Jag ska köra lite för dig också på gymmet, så att du får lite energi Froggie... Somna inte och ha en fin dag!

2010-10-11 @ 12:26:07
Postat av: FredVisgot

Haha...Jag antar att "koko" betyder "loca", "folle" "szalony", he? Så jag hoppas du ska gapskratta på gymmet i eftermiddag, hahahaha, vive Casia la folle ;-)



Jag har väl fått solstrålar och jag behöver faktiskt energi -you are a goddess with a big heart, merci ma chère petite Polonaise ;-)



Och jag ska försöka att inte somna med energi att du kommer att skicka till mig. Vilken chans jag känner dig ;-)



Bon après-midi, ma chère petite folle de Pologne !

2010-10-11 @ 12:52:43
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0