En lång lång lång dag tar slut !



Dobry wieczór, petite Polonaise ! Przepraszam za de spóznienie  :-(   Efter en lång lång lång jobbdag är jag tillbaka hos mig, äntligen ! Jag var i Toulouse för ett lång lång lång tråkig möte. Och jag åt middag hos min moster där i kväll. Det fanns många bilar på vägen och jag är nästan slut på diesel (3.000 bensinstationer är stängda i Frankrike och har glömt min häst i min trädgård, vad jag är dum !). Tur att jag är aldrig stressad ! Och människor är alltid förvånade på grund av mitt jobb och föreningen. "Varför att vara stressad ? Livet är så kort (pas pour moi !), man måste le åt livet." brukar säga jag. 

Här är några bilder på staden :


                                                            Hösten har kommit !


                                                                Platsen centrum !


                                                                    Stadshuset !

Jag dricker nu en varm mjölk med honung innan ligga mig på min säng med mig själv. Hoppas du hade en intressant och trevlig dag (bättre än min dag). Bonne nuit, ma chère petite Polonaise ! Fais de beaux rêves !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0