En lugn kväll !



Bonsoir ou bonjour, Casia ! Mina föräldrar gick hem, ville inte stanna för helgen. Ikväll är jag på min öde ö (läs - mitt lilla hus). Telefonen är avstängd, jag dricker ett glas vitt vin och tittar ett musikprogram på tv.

               
                                                           Na zdrowie, Anioleczek !

Chère Casia, videon om min hyllning till din mormor blir populär. Jag tycker att du har vänner som förstår det franska språket och kollar den här videon. Jag undrar vem de är, haha. Vet du något ? Det är roligt och konstigt !

   
Hoppas du har en lovely kväll med din vän !  Bonne nuit, ma chère petite Polonaise, et fais de beaux rêves  - om du sover den här natten, förstås  ;-) 

                                                       .......   .......   .......   .......   .......   .......

Froggies tanke : Jag är en riktig ängel (really) utan vingar förlorade in the darkness. Men en ängel vägledas av hoppet om att finna ljus i mörkret.




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, det kanske är min mormor som tittar på den där videon? För jag kan inte tänka mig nån annan...



Det enklaste stället att hitta ljuset är att kolla i sitt hjärta. Remember the sunglases, though! ;-)

2010-10-30 @ 09:04:25
Postat av: FredVisgot

Tycker du det ? Oh, jag visste inte att din mormor talade franska. Snälla, fråga henne vad hon tycker om videon, när du ska möta din mormor nästa gången i Oxelösund, tack :-)



Vad gör man när man har inget hjärta, comme moi ?



Ikväll ska du ut så jag önskar din(a) vän(ner) och du en galen kväll...med en extra timme för the queen of night. Dobranoc, Anioleczek !

2010-10-30 @ 18:11:14
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0