Livet är för hemskt !



Bonjour, belle petite Polonaise ! Vädret börjar bli kallt här. Nu kan jag inte sova som på sommaren (kan inte gå ut som på sommaren också). Tur att jag har min hund som värmer mina stackars fötter när jag tittar på tv i kvällen (ag tror Gud har barmhärtighet med mig).

                        
 
Det spelar ingen roll eftersom det är...nästan sommar. Det är (nästan) alltid sommarern i mitt huvud när det ligger inte på månen, bien sûr. Jag äter lunch med min kära syster vid middagstid. Vad har du gjort imorse ? Att springa, jobba muskler, dricka champagne med choklad, jordgubbar eller hmmm...kaviar ? Bakar du dina berömda scones idag ? Jag är ledsen eftersom jag kan inte äta dem, snyft. Livet är för hemskt. Eh bien, j'espère que tout va bien avec toi och har en underbar dag, ma chère petite Polonaise - Cześć, na razie !




Kommentarer
Postat av: Casia

Här (i Malmö) börjar det också att bli kallt, runt 8 grader och sol idag... Brr! Jag har varit och ätit frukost med min vän som är här på besök (yogurtglass med frukt och kaffe. Yummie!), sen drog jag till gymmet och fixade lite energi. Nu ska jag jobba lite och så har jag lite ärenden som jag ska fixa ute på stan. Ikväll blir det favoritrestaurangen med min vän :-)



Hoppas att du och sis hade det trevligt, hälsa som vanligt si? Jag har inte bakat några scones än, hehe. Snart! Vale, Froggie - ha en lovely afternoon!

2010-10-21 @ 14:58:02
Postat av: FredVisgot

Samma sak här, sol och 13 grader...Brrrr ;-)



Christelle och jag har pratat om pappa, min lång dag igår och...dig. Viktigt : det är inte mig som ville prata om dig. Nej, nej, syrran hade några frågor om toi men jag kunde inte svara alla eftersom jag haft alla svar. "Är ni vänner ? Vill ni dricka té och äta kakor tillsammans...som gamla vänner ?" sa jag henne. Hon skrattade, pas moi. Aaah, pomóżcie bo zwariuję ! Lyckligtvis ni inte brukar prata tillsammans :-)



Tänk (lite lite) på mig när du ska baka scones. Vissa människor har tur ;-) Jag är avundsjuk, snyft :-(



Kvällen blir alltid mucho caliente efter... tre-fyra glas vitt vin och två glas bubblor -champagne kommer att hjälpa dig att glömma det är kallt ;-)



Hoppas min vän och du ska få en trevlig kväll på favoritrestaurangen - Ciao bella !

2010-10-21 @ 16:47:45
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0