Ma soeur te remercie, ma chère petite Polonaise !



Bonjour, petite Polonaise ! Jag vet inte om tu läser fortfarande bloggen, vårt äventyr är kanske avsluta, snyft snyft  :-(  Jag förstår, du har saker som är viktigare i ditt riktiga livet nu, och grodan är ingenting.  Jag var med min syster imorse eftersom jag har behövt prata med henne.


                                        Syrran säger : Merci beaucoup, Casia "petite Polonaise" !

Chère petite Polonaise, hon har inte hittat hudkrämen Exuviance men hon tackar dig i alla fall.

      

Hoppas din drömprins och du har en trevlig eftermiddag tillsammans (ni blir oskiljaktiga nu, har rätt, det Är så trevligare att dela sitt liv med någon speciell...Min syster och jag önskar er lycka till, les deux amoureux !), ma chère petite Polonaise ! Glöm allt vad jag har skrivit ! Jag är så dum.

ps : jag hoppas du ska ta farväl av moi när du ska sluta att läsa min blogg !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, Froggie! Varför tror du att jag har slutat läsa din blogg? Of course I haven't :-) Och jag förstår inte heller varför du fortfarande pratar om nån drömprins och mig - eh...jag vet inte var han är, men inte här med moi iallafall ;-)



Du får hälsa din fina syster så mycket! Jag ska kolla om det finns möjlighet att köpa dessa produkter i Frankrike (ska fråga min hudterapeut nästa gång jag gör en behandling) - din sis skulle älska dem, jag vet att de skulle göra så stor skillnad på hennes hy!



Tro det eller ej, Froggie - det är sol och klarblå himmel här i Malmö, helt underbart. Jag kom hem sent inatt och gick upp klockan sex imorse (crazy) för att träna ett par timmar på gymmet och fixa lite annat smått och gott. Nu tänkte jag ta en liten walk i det fina vädret och kolla in skvallertidningarna and stuff.



Hoppas att du hade en lovely kväll, själv hällde jag i mig gudomlig Chardonney (vilket jag fick betala för på gymmet idag... Mon Dieu! säger jag bara).



Vale, I'm off. Ha en fin dag, Froggie!

2010-10-09 @ 15:20:11
Postat av: FredVisgot

Stackars petite Polonaise ! Jar är så tråkig nu.



Men varför gör du det ? Du känner inte Christelle. Det spelar ingen roll och du bör inte slösa din tid med . mon Dieu, vad du är snäll, petite Casia :-)

Stackare! Hennes barndom var mycket svårt (andra skrattade åt henne därför att hon pratade aldrig med dem, bara med mina föräldrar och jag ; och nu har hon hudproblem men trots detta har hon pojkvänner). Önskar jag kunde hjälpa min kära lillasyster.



Vad trevligt att det är fint vädret i Malmö. Här haft det sommaren under hela veckan med sol och värme (25-29 grader).



Mmmm, Chardonney :-) vilket?



Jag vet inte om min kväll var lovely. Oui et non. "Monsieur Oui" var inte där, bara Froggie. Men jag dansade men en tjej från Brazilian (aj aj min kropp idag) och gav mig några goda tips för min framtida resa till Rio de Janeiro, It's cool, he ?



Efter gick jag en lång lång lång kvällpromenad i staden och jag har alltid inte sovit.



Czesc i...maman, förlåt, papa, ma chère petite Polonaise ;-)

2010-10-09 @ 20:19:37
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Froggie, jag hittade den här hemsidan:



http://www.ariva.com/exuviance.html



Där kan man köpa Exuviance produkter online. Jag har inte beställt därifrån själv, men det verkar vara ett ok place to order from. OM din sis nu skulle vilja beställa nåt, så låt mig veta så kan jag rekommendera de bästa produkterna, si?



Och det är absolut inte prat om att jag slösar bort min tid. Det spelar ingen roll att jag inte känner Christelle, jag vill hjälpa till så gott jag kan ändå. Jag vet själv hur hemskt det är att ha en hy som man inte trivs med.



Angående Chardonney så drack jag...tre olika så jag minns inte vad de hette. Men den första drack jag på en av Malmös bästa restaurangen och fick veta att den var mycket exklusiv bla bla bla. De andra drack jag i en trevlig hotellbar.



Vilket vin dricker du helst?



Well, dobranoc Froggie!

2010-10-09 @ 20:36:04
Postat av: FredVisgot

Mon Dieu, tu es un ange. En ängel med ett stort hjärta som vill hjälpa min syster men vill inte min hjälp, haha ;-)



Jag ska prata med syrran. Men du har så saker för att göra. Merci, chère petite Polonaise :-)



Chardonney är en typ av vitt vin. Well, jag dricker vin från Bordeaux/Médoc : Haut-Brion, Margaux. Min pappa kände människor i dessa "Châteaux" och han älskar vin från Médoc i särskilt. Jag dricker Latour, Cheval Blanc då och då. Det finns Tapiz från Argentina. Men jag vill gärna upptäcka andra vin, t ex : från California, Chili, South Africa,



Natti, natti !

2010-10-09 @ 22:09:17
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: FredVisgot

Ma chère petite Polonaise, min syster ringt precis mig och hon vill gärna ha dina tips om produkterna. Christelle: "Om hon har tid, förstås!" Jag har sagt henne att du har massor saker för att göra, en drömprins och du är en tjej som har ett stort hjärta men som har inte mycket tid - i särskilt med främlingar ;-)



Hon håller med moi - du är en snäll liten ängel.

2010-10-11 @ 20:42:20
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0