Milego Dnia, Chère Petite Polonaise !



Buenos dias, guapissima (en dag kommer han att döda mig, haha, men det spelar ingen roll för att jag är här på Jorden tills cirka 110 år) ! Äntligen har jag sovit den här natten. Men jag undrar om en natt utan drömmar är verkligen en natts sömn ?! Som det regnar idag, så vill jag inte spela fotboll med mina kollegor imorse. Detta blir litet farligt med dem och jag vill inte ha ett brutet ben.

                                                        
                                                    Jag har vackra ben, eller hur ?

Men det är inte ett par droppar regn som ska låta bli att springa i skogen under cirka nittio minuter och sedan "jobba" lte några muskler (mage, biceps/triceps, pectorals och...tungan). Dessa tidigare dagar var jag inte hungrig så har jag gick ner i vikt.

               
                                          Milego dnia, ma chère petite Polonaise !

Efter ska jag försöka att jobba om kapitel där jag behöver ändra några saker. Hoppas ni har en trevlig söndag - Milego dnia i papa, petite Polonaise de Zawiercie !




Kommentarer
Postat av: Casia

Jag var ute och sprang imorse, hela Malmö låg i dimma - det var som att springa i en saga... Sen drog jag till gymmet ett par timmar, och nu tänker jag inte röra mig nånstans mer, hehe. Hope min vän som jag skulle umgås med idag förstår ;-)



Ha en fin dag, Froggie!

2010-10-10 @ 14:57:42
Postat av: FredVisgot

Ja, jag har sett dimman på webbkameran imorse. Nu bor du i London, inte i Malmö.



"I en saga", oh så sött...Du ser världen som en barn. Jag känner väl den här känslan (med staden när jag är född i Baskien -i Frankrike).



Jag tänkte du skulle till Egypten eller någonstans.



Hmmm, jag vet inte om han kommer att förstå. Är du inte rädd att han går vilse i dimman i staden...utan hans princess (toi!)?



Hoppas du, förlåt, ni hade en trevlig eftermiddag!

2010-10-10 @ 19:03:17
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0