Poeci przeklęci !



Ensamhet i mängden :

annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat_annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-
 MOI -annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-andra-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat


annnat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-♥AMOUR♥-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat_annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat- MOI -annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat


...

annat-annat-annat -annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-♥AMOUR♥-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat_annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat            annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat-annat
annat-annat

MOI                                                                                                                                                             




Kommentarer
Postat av: Casia

Det kanske är helt fel sak att säga, but I LOVE the way this is written. Love it.

2010-10-26 @ 08:00:44
Postat av: FredVisgot

Casia, om "Det kanske är helt fel sak att säga" så varför säger du det ? Om du har skrivit dessa ord så detta betyder att du har tänkt/reflekterat innan. Varför har du skrivit dessa ord om du ville inte det? Och sedan "LOVE" ? Varför? Nie rozumiem. Det är oproportionerligt (och jag är säker att du håller med mig nu, förstås, haha, Casia, Casia)! Jag tänker det är ett misstag från din sida och du ville skriva "like". Tycker du inte att det är ett för starkt ord för vad jag skrivit här? Casia, du är för smart !



Varför "love it" ? Och det är därför jag vet inte om du alltid är ärlig mot mig.



Men ditt sätt att skriva den här kommentaren är...intressant.



Ah, ma chère petite Polonaise, c'est tellement difficile de te comprendre.



ps : om jag skriver vissa saker på franska så du kan skriva på polska, även om jag kan inte allt förstå, balans ;-)

2010-10-27 @ 06:57:52
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Bara för att det inte är rätt sak att säga (i situationen) betyder det inte att jag inte VILL säga dem - därför gjorde jag det också.



Med " det kanske helt fel sak att säga" menar jag att jag dina ord egentligen är väldigt sorgsna (eller ser ut att vara visuellt, först och främst) och ingenting att "get excited over", men eftersom det är en så vacker melankoli som sipprar fram mellan raderna kan man inte låta bli annat än att simply LOVE IT.

2010-10-27 @ 08:54:51
Postat av: FredVisgot

Jag är tillbaka från månen men jag har glömt mitt huvud där, igen. Casia, vilken situation ?



Om det var inte rätt sak att säga (mysterium), så skulle du inte skriva det...sant eller inte ? Ma chère petite Polonaise, jag vet att du har sagt det för att du ville det. Jag glömmer inte att du är en klok blond med en riktig hjärna ;-) Du är fri att säga allt vad du vill här, med mig. Och även otrevliga saker (det är inte första gången, haha), du vet det, he? Inget problem.



När jag läser din kommentar är som om jag var i litteratur-narratologikurser, haha.



Det är din rätt att säga "LOVE IT" (bara om du tycker verkligen att det) med majuskel. Casia, du ser skönheten där det inte finns (kanske genom ögonen av en tjej -strange). Moi, jag tycker inte att det är vackert och jag är ärlig. Däremot är det vacker vad du har skrivit !



Varför är melankolin "så vacker" ? Är det möjligt ? Livet är vackert för att det är en tragedi! Det är varör de vackraste historier är tragedier, snyft, snyft!



Du gillar att läsa mellan raderna. Kan du lära mig det ? Hmm, jag undrar vad du läser i det här inlägget. Varför tagit jag bort vissa saker?



Blir du förargad på mig ? Hoppas ni har en charmig dag, trots allt! Bon après-midi, ma chère petite Polonaise !

2010-10-27 @ 12:13:16
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Melankoli är så vacker eftersom det är där livets sorg och livets skönhet möts, och för ett ögonblick (om man kan se med de rätta ögonen) uppstår en skönhet som överträffar allt annat. Men man måste vilja se bortom orden, bortom dess betydelse och bortom sina egna tankars gränser.

2010-10-27 @ 13:28:11
Postat av: FredVisgot

Håller med dig. Men melankoli är absolut inte mig. Tack för dina vackra ord men jag vet resultatet i förväg. C'est la vie !



Men melankoli är perfekt för en av mina karaktärer.



Casia, det är jag som normalt hjälper andra med uppmuntrande ord och mitt fint leende ;-) Det är konstigt. Gör inga misstag om mig, grodan är en evig optimist men lite trött -bara lite ;-)



2010-10-27 @ 14:15:42
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0