Problem med nätet igen !



Nätet (tv, telefon) fungerade inte sedan igår kväll (kl 20:00). Jag gick till kundservice (två gånger) i morse (kl 08:45) och de börjar jobba klockan 10. Det finns bara lata människor i Frankrike som vill inte jobba nätter, söndagar och helger.

                                         
                                                                         Jippie !!!

Mon Dieu, vilken hemsk vecka ! Tur att jag sprang med solen och värme (28 grader) idag. Eh bien, ma chère petite Polonaise, j'espère que vous avez eu une agréable soirée (avec du champagne !) et un beau samedi.




Kommentarer
Postat av: Casia

Det kan ändå vara rätt skönt att få vila från den virtuella världen, det finns ju alltid där ändå.



Här har hösten tagit över ordentligt, ingen mer sommar värme som får cellerna att dra på smilbanden... Men hey, det finns en skönhet i allt. Även det kalla.



Just nu sitter jag på ett sent, sent tåg på väg mot Stockholm och min mom. Jobbar, jobbar, jobbar :-)



Ha en fin kväll, Froggie!

2010-10-02 @ 17:15:19
Postat av: FredVisgot

Inte i detta fall, tro moi ! Tortyr, tortyr...Stackars petite Polonaise ! Jag hoppas att det inte är dig som såg bloggen alla dagar. Jag mådde dåligt när jag upptäckte statistiker. Jag ber om ursäkt, ma chère petite Polonaise (du är så snäll). Ibland tror jag att jag inte förtjänar att känna dig. Oh, vad jag hatar dig -men det är inte sant. Jag är så jätteglad att "känna" ma petite Polonaise de Malmö.



Här är det "l'été indien" som man säger i Frankrike. Men kylan kommer snart här. Hösten är för fin/poetisk. Jag älskar att promenera genom skogen med mattor av röda/gula löv...och andas den söta doften av höst :-)



Stockholm igen ! Din mamma är huvudstaden också eller du ska till Oxelösund. Hoppas hon mår bra, he?

2010-10-02 @ 17:52:58
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0