Bonjour, ma chère petite Polonaise !



Buenos dias, guapissima ! Jag har sovit som en sten under natten. Det är skönt. Oh la la, jag vill inte gå på jobbet idag. Tur att jag jobbar mindre än igår. Har ett annat möte...på ett café (det är mer trelig så) klockan 10:30. Hur är det med dig och skolan för puckon ? Alltid ointressant ? Jag tänker att du måste bli helt tokig med. 


                                               Hmmm själv blir jag också tokig !

Ska du till gymmet där i Oxelösund idag, eller inte ? Synd att jag inte kan se hur detta ser ut. Måste vara hmmm...verkligen rolig att se dig där  ;-)  Det är så gott för hälsan att skratta då och då...i särskilt med/om dig  ;-)  Hoppas du har en finfin dag och hälsa din mamma !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, vad menar du med att det är säkert roligt att se mig på gymmet ;-) ? Hehe... Nix, idag åker jag tillbaka till Malmö ett tag så ag ska hoppa på tåget om en stund.



Hoppas att du får ett trevligt möte på caféet, Froggie. Ciao!

2010-10-06 @ 09:13:36
Postat av: FredVisgot

Du är så rolig när du är på gymmet där...Imagination imagination ;-)



Vilken stad föredrar du Oxelösund eller Zawiercie ?



Mötet var trevligt, merci !



Hoppas du har en fin eftermiddag - Bon après-midi, chère petite Polonaise och papa ;-)

2010-10-06 @ 12:36:18
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0