Syrran och jag i djurparken - del 2




Det fanns många djur där men jag minns inte namnet på alla deras arterna.


                                                         Ett fint leende för bilden !


                                                                     Spij dobrze !


                                                                         Tapiry !


                                                                     Koronnik szary !


                                                                        Moja siostra !

Syrran leker kurragömma med kameran. Hon föredrar shopping i alla fall. Les femmes seront toujours des femmes !


                                                                    Wilk polarny !


                                                                      Biały tygrys !

Chère petite Polonaise, kan du säga mig några fina polska ord ? Allt vad du vill, t ex : "Fred har ett seriöst problem i huvudet". To prawda ! Du kommer att känna bättre efter det. Nu kan jag njuta av värme (27 grader) på trädgården, i lugn och ro, och tänka på/reflektera kring...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0