Att sälja min själ till djävulen !



Fiesta ! Blondinen (den här tjejen som har sagt att jag ser ung ut) har bjudit mig på en fest på fredag (i kväll). Först vÄgrade jag hennes inbjudan men jag reflekterade och ändrade mig igår. Oh la la, vad hon var jätteglad...en riktig galen.

                                                
                                                                Ta varje tillfälle !

Blonden lovade mig att jag ska väl roa där. Jag är säker på det. "Vi ska dricka vin eller champagne och du ska lära mig att uppskatta gott vin och varför är det "som en kvinna", som du brukar säga, Frédéric" sa hon. Cindy vet inte någonting eftersom hon Är bara 20 år. Eller kanske hon vet mer saker att hon vill riktig säga... ??? Ah, les femmes !

                                                         
                                                Ce soir, je vends mon âme au diable !

Nu är jag inte fånge mina jävla principer och jag kommer ta alla tillfällen även om det är inte moi -men det Är inte viktigt nu. I kväll säljer jag gärna min själ till Satan/djävulen. Oui !!! Gordan ska bli "Monsieur Oui". Vad jag är så trött, trött, trött och jag VILL sova - jag dööör ! Men det ska gå bättrë ikväll). Oh oui !!!  Que calor ! 29 grader idag. Det har varit fortfarande sommaren med solen under hela den här veckan.




Kommentarer
Postat av: Casia

Sounds lovely! Ha en fin kväll, Froggie! Själv ska jag ut och äta middag med min kära sis (har inte träffat henne på länge) och sen ska jag vidare i natten... Ciao and enjoy!

2010-10-08 @ 17:07:31
Postat av: FredVisgot

Jag är arg mot någon idag !!!



Well, alla njuter av varje tillfälle i livet, pourquoi pas moi. Jag är/ska vara alltid världens större idiot. It's the truth. Det är inte viktigt vad du tycker om. Och...du har rätt, du har helt rätt och jag håller med dig.



Det är dags för mig att glömma mina JÄLVA principer.



Froggie is dead, petite Polonaise



Nu ska jag ut och gå till fiesta och vara helt galen och njuta av min(a) natt(nätter)...äntligen !!!

2010-10-08 @ 21:38:06
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0