Śpij dobrze, Anioleczek !



Bonsoir, belle petite Polonaise ! Jag skulle ut och powerwalk i eftermiddag med min bättre vän, solen. Det var så trevligt att vara ensam med mitt hjärta, även om jag skulle gärna vilja att det slutar slå. Det är sant. Jag har ofta en hemsk huvudvärk på grund av det  ;-)


                                        Cześć, ma chère petite Casia , jak się masz ?

Sedan körde jag pappa till sjukhuset för en operation i morgon. "Det är inte en operation !" säger han. Så jag vet inte vad det är. Jag var inte glad när mamma gick att prata med sjuksköterskor (nurses) eftersom jag sa att de var jättesöta. Mamma förstod inte att det var ett skämt (jag hatar sjukhusen!). Jag ville bara skratta med pappa. Christelle sa en sak att jag kan inte skriva här. Ah, les femmes ! Ni vill min död, eller hur ? Jag gillar att leka med ni men ni vill bara att jag blir tokig, inte sant ?   ;-)

                                
                                                         Śpij dobrze, Anioleczek !

Jag har inte sett Miss Marple i eftermiddag, snyft, snyft. Nu ska jag titta en film på tv och sedan ska jag ligga i min sängen med mina drömmar. Imorgon är jag ledig. Cool. Gissa vad jag ska göra ! Hoppas du har en underbar kväll, ma chère petite Polonaise (au grand coeur) - Dobranoc, Cas, milych snow !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0