En sömnlös natt !



Bonjour, petite Casia ! Jag har inte somnat den här natten. Jag var på min dator vid kl 02:00 och har skrivit i lugn och ro tills kl 05:30. Galenskap ! Det Är ett mirakel eftersom jag hade ingen motivation dessa sista dagar. Förstår inte. Men jag måste ändra många saker på ett eller två kapitel. Ah la la, petite Polonaise ! C'est plus compliqué avec toi que les autres femmes. Tu veux ma mort  ;-)

                                                                
                                                             Moi, den här natten !

Jag vill gärna ligga på min säng nu. Et pourquoi pas ? Jag hör sin söta röst : "Viens mon amour !" För första gången i mitt liv är jag otrogen, snyft snyft. Snart : jobbar, jobbar, jobbar ! Jag kämpar för att hålla ögonlocken öppna. Pomocy !

                                                            
                                                                     Moi, imorse !

Ja, ja, ja, nu börjar en lång lång lång dag. Tur att det är fint väder idag. Jag vet att du har en massa av saker för att göra. Hoppas allt är bra med jobbet och du har en underbar dag - Bonne journée, ma chère petite Polonaise !




Kommentarer
Postat av: Casia

Oh la la, din lilla arbetsgroda! Hoppas att du inte somnar stående under dagen... Du måste få i dig lite koffein (ja, jag vet - inte alls bra, säger folk, bla bla bla. Jag hävdar motsatsen - himlens droppar!) och kanske en powernap?



Jag sov som en sten (låååång dag igår) och ska iväg till frisören nu (jag hatar att sitta där framför spegeln men jag kan inte gå och se ut som jag gör nu i håret) och i eftermiddag drar jag till Oslo ett par dagar.



Vale, ha en fin dag Froggie! Nie zasnij! :-)

2010-10-13 @ 08:23:24
Postat av: FredVisgot

Jag var tvungen att ta tillfället i akt. Problem med motivationen och jag är säker på att jag inte kommer att skriva dessa närmaste dagarna.



Det var svårt idag och jag drack kaffe nästan hela timmar. Jag dör !!! (Hello, Satan...)



Du var hos frisören. Hmmm, jag är säker på att du är jätte vacker, som vanligt :-) Du måste bli en princessa för din prins. Jag kände svenskar som sa att Oslo var en hemsk stad. Din kära prins måste förstå en sak. Han bör erbjuda dig en resa till Paris (la ville de l'Amour!), inte Oslo. Paris är en otroligt romantisk stad, tro mig. Du ska kära i den här härliga staden (jag säger inte det därför att jag är fransman).



Norge + nordmenn = paradis för dig



Livet blir underbar med dina polska ord :-)



Jag önskar er en love...ly vistelse i Oslo!

2010-10-13 @ 23:08:22
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Frogggie, jag fattar fortfarande inte vem den där drömprinsen som du snackar om är... Well, ordet är fritt, I guess. Oslo är en underbart vacker stad, jag har många vänner där och jag älskar det norska språket - så gulligt! Nu är jag back i Mmx och måste få ta igen lite eremittid, har varit översocial den sista tiden och hur trevligt det än är att vara med sina vänner 24/7 så behöver jag rejäl återhämtning, on my own.



Hope allt bra med dig, Froggie.



Enjoy dagen!

2010-10-16 @ 11:29:52
Postat av: FredVisgot

Va, det norska språket är gulligt. Det fanns en norska, en stor stor blond, som pratade med mig och jag förstod ingenting.



"Så gulligt!" men petite Polonaise, jag hoppas det norska språket är inte gulligare än mitt språk, he ? Snyft snyft :-(



Jag såg en dokumentär om Norge och den norska huvudstad såg inte fin ut men det fanns en norska med långt långt långt blont hår (tills "rumpan"), hon hade prinsessahår (som prinsessorna som är fånge i tornen, you know). Och fjordar, mon Dieu ce que c'est joli :-)



Vill gärna åka till där (tänkte att köpa ett hus men jag har ändrat mig).



Jag är jätteglad :-) att du har haft en trevlig besök i Oslo och jag hoppas du har trevliga minnen.



Hoppas jag inte skriver dumheter igen. Mitt huvut ligger på månen...

2010-10-16 @ 20:13:15
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Stämmer inte, Froggie. Oslo är SÅ vackert, belive me! Och vad gäller språket så är norska gulligt och franska...mer vackert, skulle jag vilja påstå.



Du, jag tycker att månen är ett utmärkt ställe att lägga sitt huvud på. Natti!

2010-10-16 @ 20:26:47
Postat av: FredVisgot

Jag tror dig. Franska är...mer vackert, really ?! Jippie, jippie, du gör mig världens gladaste mannen. Merci, ma chère petite Polonaise även om jag förstår inte varför du säger det. Jag tycker inte att franska är ett vackert språk.



Jag undrar varför du sÄger det. Du kommer kanske från månen, he ? ;-) Natti natti !

2010-10-16 @ 20:38:38
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0