I think I'm cursed !



Bonjour, petite ange de lumière ! Telefonen ringde runt kl 03:30 i natten. Jag var orolig eftersom det är ofta ett dåligt tecken när telefonen ringer på natten (t ex : mormors död, pappas bilolycka, osv...). Jag hörde många röster som talade, bla bla bla, men jag förstod ingenting. Ögonblick senare upptäckte jag att telefonen ringer var helt enkelt ett skämt av människor som jobbar i radion. Tydligen jag inte har mycket humor när jag sover i natten, men under dagen   ;-)
Jag känner dessa människor, de är idioter som säger alltid dumheter. Jag har sagt dem det. Sanningen är sanningen ! Mon Dieu, det är meningslöst att säga dig hur arg jag var emot dem. Jag föreställde mig det värsta när telefonen ringde (pappa, morfar eller någon annan). Efter det hade jag svårt att sova resten av natten (cirka en timme). I think I'm cursed !

                    


Här är en ny dag som börjar. Jag ska äta lunch med en gammal gammal vän : moi. Min vän är verkligen en trevlig människa med humor men inte när telefonen ringer mitt i natten. Han uppskattar särskilt de fina leenden. Min kära gamla vän är så, hmm...charmig  ;-)  Hoppas du hade en lugn natt och har en fin dag, ma chère petite Polonaise - Bonne journée - Cześć ! Na razie !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0