Galningarna är nära Gud !



Dzien dobry Pani ! För mycket saker kom och gick i mitt huvud innan jag somnat (bara tre timmar). För mycket frågor utan svaror och jag är så arg mot mig själv. Besvikelse. Så trött, trött ! Jag är helt förlorad, blir galen men det är inte en dålig sak eftersom galningarna är nära Gud, haha  ;-)  C'est la vie ! Jag hatar den här frasen. Det är så negativt, pessimistiskt. Jag är en person som aldrig kastar in handduken. Livet är en kamp ; allt man gör är utmaningar. Varför att fortsätta att leva om man inte går utöver våra gränser ? Livet skulle vara så ledsen (sad). Har du också ett (idiomatiskt) uttryck att du gillar inte ? På polska kanske ?

                    

Nu ska jag ta en promenad med mamma i skogen. Och sedan kommer jag att läsa några av mina sagor till barn imorse. Har du gjort...söta drömmar ?  ;-)  Hoppas du har en fin dag ! Milego dnia !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0