Śpij dobrze, ma chère petite Polonaise !



Dobry wieczór, Casia ! Min pappa hade humor idag. Jag var i sjukhuset i eftermiddag och sjuksköterskorna verkade vara konstiga, de såg på mig och log. Jag frågade min far om han visste varför de var så konstiga. Jag hade redan mina egna idéer i frågan. Mamma och pappa berättade historier om mig, pinsamma historier om mig när jag var barn eller i tonåren, förstås ! Pomocy ! Min syster var där också, var tillbaka från Nice.


                                                             Bonne nuit,  le soleil !

Solen hälsade (bara en timme innan solnedgången) Bordeaux. Det var perfekt för en liten promenad.

       
                                                          Sweet dreams, Casia !

Ikväll har skrivit jag ett kort inlägg. Ingen roman, sorry ! Jag är snäll och vill inte att du har en huvudvärk. Nu kollar jag lite tv och sedan ska ligga i min säng. Hoppas att du har en lovely kväll med...dina vänner  ;-)  Dobranoc, belle petite Polonaise, milych snow !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hehe, du får offra dig för din pappa un peu ;-)



Jag har en muy trevlig kväll i soffan, kollar på Miss Marple, det var länge sen jag bara glodde på tv (och speciellt min favoserie) so I really enjoy. Med en god chardonney till. Natti!

2010-10-24 @ 22:10:31
Postat av: FredVisgot

Balansen, menar du ? Ja, våra föräldrar offrade dem för vi, så kan man göra det...men inte alla dagar :-)



Miss Marple och chardonnay, det är (nästan) en perfekt kväll ;-)



Jag hoppas att du inte för sad men jag är säker att du ska få en lovely vecka med...galna kvällar ;-)



Det är länge sedan jag ser inte Miss Marple eller Monsieur Poirot :-( Enjoy, kära lilla nalle !



Bonne nuit, ma chère petite Polonaise. Fais de beaux rêves et que les anges te protègent pendant ton sommeil !

2010-10-24 @ 23:20:08
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0