En sömnlös natt - En nattsträning !



Bonsoir ou bonjour, beauté fatale ! Jag försökte att somna, omöjligt. Städerna är så vackra och lugna i natt.  Efter en lång kvällpromenad i kallt körde jag lite motionscykeln, jobbade muskler och sen jag avslappnad i varm bad. Jag skulle vilja att börja att läsa en ny bok men kan inte. För mycket i mitt huvud. Min själ/mitt hjärta är så tung. 
 

                                                             Soluppgång i Malmö !

Hoppas ni hade en lovely (galen) kväll och jag är säker att du blir jätteglad och pigg imorse, hmm jag undrar varför  -  Bonne journée, ma chère petite Polonaise !




Kommentarer
Postat av: Casia

Ujuj, hoppas att ditt sinne känns lite lättare idag... Jag vaknade rätt pigg, för en gångs skull ;-) Har varit och tränat,ska sticka iväg och göra en ansiktsbehandling nu - måste ju underhålla nyllet lite, hehe. Ha en fin dag, Froggie!

2010-10-27 @ 13:24:54
Postat av: FredVisgot

Det är inte viktigt, jag är skyldig.



Jag var säker att du vaknade pigg imorse trots att jag inte är ett medium. Och ikväll kommer prinsen helt att förtrolla (fascinera) av prinsessans skönheten, som varje dag hoppas jag. Papa, Casia !

2010-10-27 @ 13:56:37
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0