En God Nyhet !



Bonsoir, petit ange de lumière ! Den här tjejen är en paraguayansk modell. Hon hade lovat att göra bilder av nakna på PB om hennes land vann mot Spanien under VM. Även om hon har förlorat sin insats, hon höll sitt ord. Det är sällsynt nuförtiden, haha. Jag vet inte om bilderna är vackra och jag vill inte veta det. Jag har ett problem med tidningen PB. Men det är en annan historia.

              
                                                    Hon är en smart tjej ! Ser du varför ?

Här är beviset :

                                                              Hennes mobiltelefon !

Nu förstår jag varför vissa tjejer vill ha större bröst. Det ser så praktikt ut när tjejen inte har inga handväskor eller byxor med fickor. Vilken smart tjej hon är ! Inte sant ?
                                
Jag har en god nyhet ! Pappa är hos mig (och mamma också) sedan slutet av eftermiddagen och var jätteglad att ta farväl av sjuksköterskor, läkare och sjukhuset, äntligen ! Jag gick och handlade mat efter jobbet, för middagen med mina föräldrar ikväll. Well, hoppas att du haft en fin kväll, ma chère petite Polonaise - Dobranoc, Anioleczek, milych snow !




Kommentarer
Postat av: Casia

Lovley! Jag förstår din pappa (och er), det måste vara en lättnad på alla plan att få komma hem. Du får ta hand om honom, eh? ;-)



Jag har precis kommit hem från en joggingtur, så vackert att springa i alla färger! Nu ska jag och min vän gå och käka frulle på Waynes (det är en kaffekedja här i Sverige, de har jättegoda scones faktiskt...fast mina är godare, hehe) och sen blir det gym och jobb.



Hoppas att du får en fin dag, Froggie!



HUG

2010-10-29 @ 09:48:05
Postat av: FredVisgot

Så snäll du är :-)



Ja, det är skönt att springa i hösten. Så fint ! Jag gillar att andas den trevliga doften av hösten. Varje år är det en fantastisk resa för alla våra sinnen. Vilken vacker natur vi har !



Ma chère petite Casia, du gillar att tortera mig med dina scones. Mitt kungarike för scones till Casia! Jag dör på grunda av dig ;-)



Bonne journée, ma chère petite Polonaise!

2010-10-29 @ 13:12:40
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0