Casia Sobczak, genom en bild !



Igår har jag tagit den här bilden för dig. Well, jag ser dig genom den. Blomman (en ros) representerar l'Amour, ton amour. Rosen är på väg att öppna och blomstra. Då ska solen skina på ditt liv som den någonsin gjort. Och du ska få a great happiness (felicity) that you can't imagine now. 

                                                   Din Framtid är lik den här rosen... 


                                   En dag kommer solen att skina på ditt liv, Anioleczek !

Det är otroligt hur man kan se framtiden genom en enkel bild, särskilt när man är galen. Ja, vissa människor har ett problem i huvudet  ;-)  Do zobaczenia, Aniolek !




Kommentarer
Postat av: Casia

Hey, that's lovely! Thanx, Froggie! Men jag tycker att solen redan har lämnat sina spår i mitt liv, jag är faktiskt rätt lyckligt lottad...för att jag uppskattar livets alla nyanser. Eller, jag ser dem för annat än andra tror att de är. Jag har varken mer eller mindre än andra, men jag tror att jag uppskattar allt omkring mig på ett lite annorlunda sätt. Så känns det ialla fall.



Ha en lovley kväll, Froggie! Jag ska snart iväg på en champagne-middag hos en vän, so gotta put some face on ;-) Ciao!

2010-10-29 @ 17:50:29
Postat av: FredVisgot

Din kommentar fyller mig med glädje :-) Love it ;-) Det är varför jag gillar din personlighet. Du är väldigt annorlunda. Ja, du är en fri ande och detta ger dig en okonventionell visdom. Dina ord speglar vad du egentligen är. Nu förstår kanske du varför jag säger du är en unik människa i den här världen.



Men Casia, det är önodig att sätta något på ditt ansikte när du har en perfekt naturlig skönhet. Det är klart att med eller utan smink, du är naturlig vacker. To prawda :-) Czesc, Casia !

2010-10-29 @ 20:24:15
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0