L'espoir brûlera toujours dans mon coeur !



Så slutar den här veckan där jag var som en riktig eremit hemma och nästan på jobbet. Lyckligtvis brinner hoppet som en evig eld i mitt hjärta och min själ. Är det en gåva och en förbannelse ? Je ne sais pas. Men jag är som jag är, en dum drömmare med ett hjärta full av hopp. Och jag vet, jag vet att en dag ....


                                                 Ett glas vin i trädgården i eftermiddags !

Jag har precis läst en bok skriven av en kanadensiska "feminist" om nätet. En fin/dramatisk kärlekshistoria.


                                                         Mr Poirot har hittat något !

Oh, jag kan se stjärnor genom mitt fönster. Underbart ! Adieu, horrible semaine ! Mon Dieu, jag är så trött i mitt huvud, mitt hjärta och min själ. Jag vet inte om jag skriver svenska bra på detta inlägg. Pomocy ! Well, hoppas du har en trevlig kväll med din mamma och Miss Marple (elle hur?), ma chère petite Polonaise - Dobranoc !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0