Snart, svamp !



Idag gör jag absolut ingenting. Att jogga/springa som en galen på morgonen och eftermiddagen (jag vill lida), att tänka, tänka, tänka...Min syster kanske kommer här, hemma, men jag döljer inte att jag föredrar att vara ensam hela dagen och tänka om livet, om vad som är viktigt eller inte, vissa dumma saker, bla bla bla. Min frälsning ligger i lidandet. Det är så jag blir bättre...eller sämre.

                                                                 
                                                                     Snart, snart !

Snart ska jag plocka svamp i skogen. Jag älskar för svamp.

                                


Hoppas ni har en trevlig solig dag, petite Polonaise !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0