Mitt huvud är fortfarande på månen !



Buenos dias, guapissima ! Oh la la, jag är så trött att jag vaknade sent i morse, klockan var 07:15. Det är så sällan. Jag åt inte frukost och har glömt mitt körkort och handlingar av bilen hemma. Mitt huvud ligger fortfarande på månen, tror jag. Det är soligt här idag (med 20 grader i eftermiddag, cool, he ?). Nu har jag ett lång möte - bla bla bla, pomocy !  :-)  Sedan jobbar jag hela eftermiddag. Jag känner att jag kommer dö på jobbet snart.

          

Oh, jag tänkte springa med solen efter jobbet men har inte tid, tyvärr. Snyft snyft ! Kan du jogga för mig, tack ?  ;-)  Hoppas du har en lovely (solig : hoppas) dag - Bonne journée, ma chère petite Polonaise !

ps : Kan du skriver några fina polska ord, please ? Var elak med mig  :-)  Jag blir tråkig med det, jag vet, jag vet.




Kommentarer
Postat av: Casia

Det låter rätt tidigt i mina öron :-) Hoppas att du inte somnade mitt i mötet, hehe. Så är det ibland - kroppen behöver sin sömn!



Hmm... Vad ska jag skriva till dig?I know:



"Jutro nastawie sobie zegarek (moze)"



"Nie bede chrapal na zebraniu"



"Nie bede zuczal gumek jak mi bedzie nudno na zebraniu"



;-)



Ha en fin kväll, Froggie!



2010-10-05 @ 16:06:17
Postat av: FredVisgot

Du brukar vakna vid...hmmm kl 10:00, vad du är lat ;-)



Ja, nästan. Hur kan jag säga det ? Hmmm, min kropp var där, mitt huvud låg någonstans men jag vet inte precis var.



Oh, merci ma chère petite Polonaise pour ton joli...poème en polonais :-) Jag ska lyssna på dessa meningar och försöka uttala dem. Tur att du hör inte mig, haha ;-) Nu går jag hem.



Tack så mycket, kära lilla polska, för dessa fina polska ord. Dziękuję bardzo ! Ciao...

2010-10-05 @ 18:23:35
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Till klockan tio? Moi? Oh, nej! Jag går upp allt emellan 5.30 - 8.00, lite beroende på hur kroppsklockan väljr att ticka för dagen :-)



Hoppas du får en kväll i lugn och ro hemma, det ska jag ha! Papa!

2010-10-05 @ 18:36:55
Postat av: FredVisgot

Samma sak med mig. Jag går upp vid 05:30-06:00 utom när jag skriver hela natten, förstås. Jag sover inte många, tu sais.



Papa, moi ?! Hmmm, du vet en sak att jag vet inte, ma chère petite Polonaise. Moi, papa...Och vem är min barn ? Toi, min dotter ;-)

2010-10-05 @ 20:55:37
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/
Postat av: Casia

Papa betyder ciao på polska, ungefär... Papa!

2010-10-05 @ 22:28:41
Postat av: FredVisgot

Vad det är roligt, hahaha :-D



Idag har jag lärt mig en massa polska ord, merci.

2010-10-05 @ 22:59:13
URL: http://fredvisgotbaraosssjalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0