Din änglalika mormor skyddar dig varje natt !



Bonsoir, ma chère petite Polonaise ! Oui, je suis complètement fou...Åja, Froggie är helt galen och här är beviset. Som jag inte kan ändra vad jag är (Froggie is...Froggie !), så jag var en frisören och "rakat" mitt huvud. Jag hatar militära men är som dem nu. Hemskt ! Jag är gaaalen !

                                                              
                                            Nu, kan man inte se mina gråa hår, haha !

Efter var jag hos mina föräldrar. Skulle de få en hjärtattack när de såg mig utan...hår ? Mamma skrek av rädsla när hon såg mig. Tur att pappa var inte hemma (kyrka i Bordeaux ikväll, kyrka i St-Emilion imorgon), haha. Men han säger aldrig ingenting. Det betyder inte att han tänker inte.

               
                                         Din änglalika mormor skyddar dig varje natt !

Nu är jag i lugn och ro hos mig, och ska dricka ett glas vin och kolla lite football på tv. Hoppas ni har en lovely kväll - Dobranoc !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0